آرشیو دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۵، شماره ۵۸۶۳
ورزش
۲۳

علی آبادی: فدراسیون ها باید گوش به فرمان باشند

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی گفت: همه فدراسیون ها و تشکیلات تابعه باید گوش به فرمان سازمان تربیت بدنی باشند و اگر بخواهند غیر از این عمل کنند ریشه آنها را می خشکانیم.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان تربیت بدنی، محمد علی آبادی که در نشست مدیران و کارشناسان دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سخن می گفت در این خصوص تصریح کرد: طی سه ماه آینده هیچ فدراسیونی نخواهیم داشت که همراه و هماهنگ با سیاست ها و برنامه های سازمان تربیت بدنی گام برندارد.

وی افزود: برخی فدراسیون ها هنگامی که بابازرسان سازمان مواجه می شوند، می گویند ما منابع لازم را از حمایت کننده های مالی تامین می کنیم؛ اما واقعیت این است که اسپانسرها به این دلیل آگهی های دور زمین و به خاطر منافع خود این منابع را در اختیار فدراسیون ها قرار می دهند.

علی آبادی با اشاره به مناسبات نادرست در واگذاری آگهی ها گفت: یکی از فدراسیون ها، کل آگهی های ورزشگاه را که 4 میلیارد تومان ارزش داشته به مبلغ 2/1 میلیارد تومان به شخصی واگذار کرده است. این فدراسیون مبلغ مذکور را به شکل 200 میلیون تومان در وجه 12 قطعه چک 85 میلیون تومانی دریافت کرده است که هر 12 چک هم برگشت خورده؛ اما متاسفانه همچنان از آگهی های دور زمین استفاده شده است.