آرشیو دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۵، شماره ۵۸۶۳
ورزش
۲۳

دیدار اعضای تیم ملی فوتبال با ایرانیان

اعضای تیم ملی فوتبال ایران که در اردوی آمادگی سوییس بسر می برد،در جمع ایرانیان مقیم این کشور حضور یافتند. در این مراسم که با حضور جمع کثیری از علاقمندان به فوتبال برگزار شد، “مجید روانچی” سفیر جمهوری اسلامی ایران در “برن” طی سخنانی ابراز امیدواری کرد که موفقیتهای تیم ملی در جام جهانی موجب شادکامی ملت ایران شود.

وی همچنین بر حمایت همه جانبه دولتمردان ایران برای فراهم کردن تسهیلات و حصول موفقیت این تیم تاکید کرد.

در این مراسم، همچنین “برانکو “سرمربی تیم ملی فوتبال ایران حضور گسترده ایرانیان در دیدار تدارکاتی با تیمهای سوییس را نشاندهنده حمایت عمیق ایرانیان مقیم خارج از تیم ملی کشورشان توصیف کرد.

تیم ملی فوتبال از زمان برگزاری اردوی آمادگی خود در سوییس دو دیدار تدارکاتی با تیم های باشگاهی این کشور برگزار کرده است. تیم ایران در اولین دیدار تدارکاتی مقابل تیم “اس.فا لیس” دو بر یک پیروز شد و در دومین دیدار مقابل “اف.اس اشپیتز” با نتیجه پنج بر صفر به برتری دست یافت.

امروز لیست نهایی معرفی می شود

لیست نهایی تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در رقابت های جام جهانی امروز اعلام خواهد شد.

برانکو که تیمش برای برپایی اردویی تدارکاتی در سوئیس به سر می برد، عصر امروز فهرست نهایی بازیکنان تیم ملی را برای حضور در مسابقات جام جهانی آلمان اعلام خواهد کرد.

25 بازیکن از سوی برانکو انتخاب خواهند شد تا راهی جام جهانی آلمان شوند، این نفرات پس از بازگشت به تهران در کمپ تیم های ملی تمرینات خود را ادامه خواهند داد تا برای حضور در جام جهانی به آمادگی کامل برسند.