آرشیو دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۸۵، شماره ۱۱۱۹
فرهنگ و هنر
۱۶

در پشتی

عصار به لندن رفت

عصار به همراه شهرداد روحانی برای ضبط چهار قطعه به لندن رفت. به گزارش میراث خبر، علیرضا عصار به لندن رفت تا در استودیویی در لندن آثار جدید خود را ضبط کند.

این خواننده موسیقی پاپ که بتازگی سرودی برای تیم ملی فوتبال ایران ساخته است، به لندن رفته تا در عرض یک هفته در استودیوی لندن آثارش را ضبط کند. او در این سفر یک هفته یی چهار اثر که آهنگسازی اش را هم خودش برعهده داشته است، برای آلبوم جدید خود ضبط می کند. تنظیم آثار توسط شهرداد روحانی انجام می شود. او تا دو ماه آینده چهار قطعه دیگر از آلبومش را هم در استودیویی در انگلستان ضبط می کند. تنظیم و آهنگسازی این آلبوم جدید را شهرداد روحانی بر عهده دارد.

دبیرخانه نخستین نمایشگاه بین المللی مطبوعات فعال شد

مهر: پس از اعلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد بین المللی شدن نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از سال آینده، دبیرخانه این نمایشگاه در وزارت ارشاد فعال شد. در پایان سیزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی اعلام شد که این نمایشگاه از سال آینده به صورت مجزا، در مکانی مناسب و به صورت بین المللی برگزارمی شود ودبیرخانه دایمی آن در معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مستقر خواهد شد.این دبیرخانه هم اکنون فعال شده و فعالیت خود را آغاز کرده است. همچنین طی نشستی مطبوعاتی در اواخر خردادماه اهداف و برنامه های آینده این دبیرخانه به اطلاع مطبوعات خواهد رسید.

«شب بخیر فرمانده»

در موزه هنرهای معاصر تهران

به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر، سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران، فیلم شب بخیر فرمانده ساخته انسیه شاه حسینی را به تماشا می گذارد.به گزارش روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، سینما تک این موزه همزمان با روز مقاومت، ایثار و پیروزی در ساعت 16 بعد از ظهر روز چهارشنبه سوم خردادماه 85، فیلم سینمایی شب بخیر فرمانده ساخته انسیه شاه حسینی محصول سال 1384 را به تماشا می گذارد و پس از نمایش فیلم کارگردان به پرسش های حاضران درباره فیلم پاسخ می دهد.

احمد پوری از «آی. سی. یو» به بخش منتقل شد

ایسنا: احمد پوری که چند روز پیش تحت عمل جراحی قلب قرار گرفته بود، دیروز به بخش منتقل شد. به گفته فرزند پوری، این مترجم در حال حاضر در وضعیت جسمانی مناسبی بسر می برد و احتمالا تا چند روز آینده از بیمارستان مرخا خواهد شد.