آرشیو سه‌شنبه ۲ خرداد ۱۳۸۵، شماره ۱۸۳
فن آوری اطلاعات
۱۳
وب گردی

www.IRNETCOM.com

شبکه اطلاع رسانی داده های دانش فنی ایران (ایرنتکام)

اطلاع رسانی دقیق، به موقع و کامل درباره صنایع ایران و همچنین کم و کیف فعالیت های صنعتی یکی از ملزومات توسعه صنعتی کشور است. اگر شما هم در زمره افرادی هستید که به دلایل حرفه ای یا حتی علاقه مندی های شخصی دسترسی به این قبیل اطلاعات برایتان اهمیت دارد، سری به شبکه اطلاع رسانی داده های دانش فنی ایران (ایرنتکام) در آدرس www.IRNETCOM.com بزنید.

هدف این وب سایت ایجاد یک دروازه ارتباطی بین دنیای فن آوری و شرکت های صنعتی، موسسات تجاری، سازمان ها و موسسات تحقیقاتی ایرانی است و به این منظور، آخرین اخبار تحولات فن آوری در داخل و خارج کشور و همچنین اطلاعات کامل مربوط به سیستم ها و ماشین آلات جدید در رشته های مختلف صنعتی را به معرض نمایش گذاشته است.

این سایت دارای یک مرکز ترجمه فنی است که قابلیت پوشش شش زبان اصلی را دارد. مؤسسان آن می گویند که هدف از این مرکز بهره وری از متون تکنولوژیک حقوقی، تجاری، علمی و آموزشی صنایع و مؤسسات تحقیقاتی کشور است.

سایت ایرنتکام هم اکنون فیلدهای اخبار جهان صنایع خودروسازی، پلاستیک، صنایع سرامیک، فن آوری ارتباطات، کامپیوتر و صنایع نفت را در پایگاه اطلاع رسانی خود فعال کرده و آخرین اخبار و تحولات اقتصادی در رشته های مذکور را در اختیار صاحبان صنایع، دانشگاهیان و مؤسسات تحقیقاتی قرار می دهد. انتشار مجله تخصصی آنلاین دانش فنی با نام Online Know- How Magazine از دیگر فعالیت های این وب سایت است که تمامااز میان مقالات برگزیده مجلات تخصصی بین المللی یا مقالات ارسالی توسط متخصصان رشته های مختلف انتخاب شده است; البته استفاده از این مجله به زبان انگلیسی رایگان بوده و بازدید کنندگان در صورت نیاز می توانند ترجمه فارسی مقالات مجله آنلاین دانش فنی را به شرکت آران سفارش دهند.