آرشیو دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۸۵، شماره ۴۰۰۷
اجتماعی
۶

تجمعی به خاطر 4 سال سردرگمی

گروه اجتماعی: یکصد و پنجاه تن از شهروندانی که از 4 سال پیش تاکنون نسبت به پیش خرید واحدهای مسکونی شرکت انبوه سازان وردآورد اقدام کرده بودند برای چندمین بار مقابل خانه های تکمیل نشده خود تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار همشهری، معترضان، قصور شرکت سازنده مجتمع وردآورد در اجرای تعهداتی که از طرف شرکت در قرارداد قید شده است را مهمترین دلیل تجمع خود عنوان کردند.

محمدحسن معین الرعایایی وکیل دادگستری و نماینده معترضان در این باره به همشهری گفت: شرکت انبوه سازان وردآورد در سال 81 در چندین نوبت آگهی فراخوان پیش فروش آپارتمان های منطقه وردآورد که در آن زمان جزو شهرداری منطقه 9 و اکنون جزو شهرداری منطقه 21 است را منتشر کرد. وی توضیح داد: در این آگهی ها تاریخ های تحویل آپارتمان ها از 10 ماه تا 18 ماه اعلام شد و جالب اینکه در هر آگهی که پس از آگهی های قبلی چاپ می شد تاریخ تحویل دیگری اعلام شده است.

نماینده معترضان با اظهار تاسف از اینکه بیش از 2 سال از زمان واگذاری واحدهای مسکونی وردآورد گذشته است گفت: متاسفانه وضعیت موجود نشان نمی دهد که بتوانیم نه تنها در چند ماه آینده بلکه تا پایان امسال نیز خانه هایمان را تحویل بگیریم.

وی به برنامه در شهر و گزارش های واحد مرکزی خبر و برخی از مطبوعات در سال 84 در رابطه با مشکلات شهروندانی که درگیر پروژه وردآورد هستند اشاره کرد و گفت: پس از پخش برنامه های تلویزیون و چاپ گزارش هایی در برخی از مطبوعات مدیر پروژه وردآورد از طریق وکیل خود اعلام کرد که تا پایان اسفند 84 همه بلوک ها را تکمیل می کند و همه واحدهای مسکونی را به خریداران تحویل می دهد.

معین الرعایایی افزود: ولی متاسفانه نه تنها چنین نشد بلکه طی یک سال گذشته پیشرفت مجموعه بسیار ناچیز بوده است. به طوری که تنها سه بلوک حدود 85 درصد ساخته شده است و پیشرفت هفت بلوک دیگر مانند سال گذشته در همان حد 50 تا 60 درصد باقی مانده است.