آرشیو دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۸۵، شماره ۴۰۰۷
راهنما
۱۹

از کمیک استریپ تا دنیای واقعی

گروه ادب و هنر- هیو جکمن از دنیای افسانه ای و کمیک استریپی «مردان ایکس» راهی سرزمین واقعیت ها می شود، این بازیگر استرالیایی تبار قرارداد بازی در درام اجتماعی جدید بازلورمن را امضا کرد.

به نوشته سایت فیلم استو، جکمن به جز بازی در یکی از دو نقش اصلی فیلم، یکی از تهیه کنندگان آن هم خواهد بود. وی سومین بازیگری است که برای بازی در فیلم بدون نام لورمن دعوت به کار شد. در اصل قرار بود راسل کرو در فیلم بازی کند، اما او به دلیل مشکلات مربوط به فیلمنامه از بازی در این پروژه اعلام انصراف کرد. هیت لجر هم به دلیل این که می خواست در فیلم دیگری بازی کند، دعوت لورمن را رد کرد.

فیلم نامه فیلم کار مشترک لورمن با دو فیلمنامه نویس سرشناس استرالیایی است. جکمن در فیلم نقش یک جوان انگلیسی را دارد که در دوران بعد از جنگ جهانی دوم به کمک یک زن راننده استرالیایی(با بازی نیکول کیدمن) می آید تا مانع از تصاحب زمین های او توسط ملاکین انگلیسی شود. لورمن هنوز بازیگر نقش منفی فیلم را _ که اهمیت زیادی در خط اصلی قصه فیلم دارد- انتخاب نکرده است.

لورمن بعد از درام موزیکال، مولن روژ فیلم تازه ای را جلوی دوربین نبرده است. در این مدت وی مشغول کار بر روی همین پروژه جدید خود بوده است. جدیدترین فیلم جکمن که وودی آلن کارگردان آن است، ماه آگوست به روی پرده سینماها می رود.