آرشیو دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۸۵، شماره ۴۰۰۷
راهنما
۱۹

سینما در رینگ مشت زنی

گروه ادب و هنر- مقاله ورزشی لس آنجلس تایمز تبدیل به یک درام ورزشی می شود. این مقاله که توسط جی آر مورینگر نوشته شده، دستمایه اصلی فیلم «احیای یک قهرمان» است.

به نوشته خبرگزاری رویتر، موفقیت اسکاری «بچه میلیون دلاری» کلینت ایستوود باعث توجه بیشتر صنعت سینما به مضامین ورزشی -و بویژه مشت زنی- شده است. قصه فیلم «احیای یک قهرمان» هم در ارتباط با همین ورزش است. جاش هارتنت، ساموئل ال جکسن و تری هچر بازیگران اصلی فیلم هستند.قصه فیلم درباره جوان گزارشگری است که برای تهیه یکی از گزارش های خود به سراغ مرد بی خانمانی می رود که اعتقاد دارد زمانی یک مشت زن بزرگ بوده است. تهیه این گزارش باعث مطرح شدن نام این گزارشگر در بین مردم عادی می شود. به زودی مشخص می شود مرد میانسال زمانی مشت زن بوده است، اما در آن مسابقاتی که گزارشگر جوان فکر می کرده، حضور نداشته است. وی در آن دوره یک مشت زن معمولی بوده است.

هارتنت و جکسن نقش گزارشگر و مشت زن قدیمی را بازی می کنند، در حالی که هچر مدیر آن شبکه تلویزیونی است که هارتنت در آن کار می کند. باب یاری تهیه کننده ایرانی _ که «تصادف» را نیز تهیه کرد- یکی از تهیه کنندگان اصلی این فیلم است. تهیه کنندگان فیلم هم اکنون به دنبال کارگردان مناسبی برای فیلم هستند تا کلید فیلمبرداری آن را بزنند.