آرشیو دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۸۵، شماره ۹۷۸
اولین های بورس
۱۷

ماهانه

بیشترین بازدهی

فرآوری مواد معدنی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که باما در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت باما سود هر سهم خود را 2606 ریال پیش بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ بر 49میلیارد و 536میلیون ریال است.

کمترین بازدهی

حق تقدم لوازم خانگی پارس صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. زامیاد در رده سوم این گروه ایستاد. زامیاد با سرمایه 600میلیارد ریال سود هر سهم خود را 1253 ریال پیش بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم

معادن روی پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را پارس خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه پارس خودرو بالغ بر 1200میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 262 ریال پیش بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم

معادن روی جایگاه اول پرمعامله ترین سهم را به دست آورد. لیزینگ ایران در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش بینی سود هر سهم شرکت لیزینگ ایران در سال جاری 378 ریال و سرمایه آن بالغ بر 300میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سایپا به خود اختصاص داد. معادن روی در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت معادن روی با سرمایه 548میلیارد و 625میلیون ریال، سود هرسهم خود را در 1031ریال پیش بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که معادن و فلزات در این گروه هفتم شد. سرمایه شرکت معادن و فلزات بالغ بر 1262میلیارد و 250میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را 284ریال پیش بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر گروه صنعتی ملی به دست آورد. سوپر رنگ در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه سوپررنگ 5میلیارد ریال است و شرکت سود هرسهم خود را 20ریال پیش بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E

کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. آزمایش جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. شرکت آزمایش با سرمایه 217میلیارد و 500میلیون ریال، سود هرسهم خود را 273ریال پیش بینی کرده است.