آرشیو پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۸۵، شماره ۱۱۶۰
ایران
۲

نماینده مجلس هفتم: تضعیف دولت تضعیف اسلام است

نماینده مرم فیروزآباد در مجلس گفت: ما با انتقاد سازنده از دولت موافقیم ولی با انتقاد مغرضانه بشدت مخالفیم زیرا تضعیف دولت در این زمان تضعیف اسلام است.

به گزارش فارس سید یونس موسوی سرچشمه نماینده مردم فیروزآباد در نطق پیش از دستور خود از دولت خواست بیشتر به فکر طبقه فقیر باشد و فقط به شعار و وعده اکتفا نکنند و یادآور شد: گرانی و تورم کمر این قشر را شکسته است و با این گرانی زمین و مصالح حتی با وام 10 میلیون تومانی نیز نمی تواند بی خانمان ها را خانه دار کند و اگر قرار است بنزین را سهمیه بندی کنید به فکر آن دسته از مردم که به دلیل بیکاری با خودروهای پلاک شخصی مسافرکشی می کنند نیز باشید.

موسوی سرچشمه با اشاره به اینکه سهمیه بندی بنزین لطمه بزرگی به نظام و کشور می زند، گفت: سهمیه بندی بنزین یعنی اینکه بعد از 27 سال از گذشت انقلاب باز به روزهای اول انقلاب بازگشته ایم.

ما با انتقاد سازنده از دولت موافقیم ولی با انتقاد مغرضانه بشدت مخالفیم زیرا تضعیف دولت در این زمان تضعیف اسلام است. وی گفت: متاسفانه برخی ها گاهی چنان دولت را مورد خطاب قرار می دهند که گویا این دولت دولت مردمی نیست. دولتی که شعارش عدالت و مهرورزی و تمام هم و غم آن خدمت به محرومین و دفاع از حقوق ملت ایران است سزاوار این نوع برخورد نمی باشد بلکه عقل حکم می کند در این زمان که امریکا این گاو شاخ دار و اسراییل جنایتکار هر روز عده یی از برادران و خواهران ما را به خاک و خون می کشانند با وحدت و تعامل بین مجلس، دولت و ملت چنان مقتدرانه به دشمن بتازیم که به خود جرات تهدید به مسلمین بویژه ملت شریف ایران را ندهد.