آرشیو پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۸۵، شماره ۱۱۶۰
ایران
۲

معاونت امنیت ویژه یی در راستای برخورد با ناامنی ها و ضد انقلاب ایجاد می شود

رییس قوه قضاییه دیروز (چهارشنبه) در برنامه ارتباط زنده تلویزیونی با شورای تامین استان آذربایجان غربی، ضمن تاکید بر شناخت و ریشه یابی زمینه ها و عوامل ایجاد بحران، اغتشاش و ناامنی، اظهار داشت: باید برای حل هر نوع بحران، اغتشاش و ناامنی و به موازات آن حذف زمینه سوءاستفاده ضد انقلاب و دشمنان نظام، زیرساخت ها را اصلاح و به وضعیت معیشت مردم توجه شود.

به گزارش ایلنا،وی با تصریح بر اینکه دادستان ها دارای اختیارات خوبی هستند، متذکر شد: دادستان ها را موظف کرده ایم که در ارتباط با مسائل امنیتی و برخورد با عوامل بحران و دشمنان نظام که در مرزها فعال هستند، ضمن هماهنگی با دستگاه های اجرایی و امنیتی استان، قاطعانه عمل کنند و نباید با عوامل ضد انقلاب، حقوقی که برای سایر شهروندان موضع شده است، قایل شد.

وی افزود: به نظر من در بخش مسائل امنیتی و مسائل مربوط به ضد انقلاب و دشمنان خارج از کشور و توطئه های آن سوی مرزها علیه نظام باید همه دستگاه ها با جدیت هماهنگی و حساسیت بالا برخورد کنند و جلوی هرگونه حرکت مرموزانه دشمنان گرفته شود.

همچنین، هاشمی شاهرودی دستور داد که دادستان ها باید معاونت امنیت ویژه یی در راستای برخورد با ناامنی ها و ضد انقلاب ایجاد کنند و کوتاهی در این خصوص از هیچ کس پذیرفته نیست.