آرشیو پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۸۵، شماره ۱۱۶۰
حوادث
۱۰

پلیس در جست وجوی متهم به قتل 17 ساله

درگیری دو جوان بر سر مسائل ناموسی با قتل یکی از آنها پایان یافت.

محمد تورنگ، رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در تشریح علت بروز این درگیری توضیح داد: ساعت 20 سه شنبه، در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع درگیری منجر به قتل در پارک «دانش» شهر ری، بلافاصله ماموران پلیس با عزیمت به محل، تحقیقات پلیسی را آغاز کردند.

با حضور ماموران در محل حادثه، مشخص شد: در پی وقوع درگیری بین دو تن به نامهای «مصیب» 17ساله و «مهدی» 18ساله در پارک «دانش» شهر ری، پس از دقایقی، «مصیب» با وارد کردن ضربات چاقو به ران پای «مهدی»، به زندگی او پایان داده است.

تورنگ افزود: با انتقال «مهدی» به بیمارستان هفتم تیر ماه، تلاش پزشکان برای جلوگیری از شدت خونریزی از پای وی آغاز شد اما این تلاش ها بی نتیجه ماند و مهدی ساعت 7 صبح دیروز به دلیل شدت خونریزی جان خود را از دست داد و در حالی که «مصیب» پس از مضروب کردن «مهدی» از محل متواری شده بود، تحقیقات محلی پلیس در موقعیت درگیری نشان داد که متهم به بهانه رابطه مقتول با خواهر صاحب کارش با وی درگیر شده است.

رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهم به قتل که احتمالا از مرگ «مهدی» اطلاعی ندارد، متواری است و تحقیقات پلیس برای دستگیری وی ادامه دارد.