آرشیو پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۸۵، شماره ۱۱۶۰
حوادث
۱۰

بوی تعفن از مرگ خاموش یک زن و مرد پرده برداشت

بوی تعفن از مرگ بی صدای زن و مرد تنها در دو نقطه از تهران بزرگ خبر می داد. به گزارش ایسکانیوز، روز سه شنبه به افسر نگهبان کلانتری 123 نیاوران خبر رسید از یک ساختمان در خیابان عسگریان حسینی فرمانیه بوی تعفن متصاعد و این مساله باعث نگرانی همسایگان شده است. بنابر این پلیس به همراه امدادگران آتش نشانی به ساختمان مورد نظر رفت با دستور قضایی وارد و ناگهان با جنازه کبود صاحبخانه 65 ساله به نام رحیم روبرو شد. سپس بازپرس کشیک دادسرای جنایی تهران خود را به آنجا رساند و تحقیقات مقدماتی را در دستور کار خود قرار داد. در جریان بررسی ها هیچ نوع آثار ضرب و شتم روی جنازه به چشم نخورد و مشخص شد رحیم درغیاب همسر و فرزندانش که خارج از کشور بسر می برند به تنهایی زندگی می کرده است. بدین ترتیب جسد برای تشخیص علت اصلی مرگ به سردخانه پزشکی قانونی منتقل شد.

هنوز چند ساعت از این ماجرا نگذشته بود که زنگ تلفن بازپرس کشیک جنایی پایتخت دوباره به صدا درآمد و از کلانتری 108 نواب اعلام شد زن 40 ساله یی در خیابان مالک اشتر جان سپرده و جنازه اش به دنبال انتشار بوی تعفن از خانه او پیدا شده است.

شواهد نشان می داد این زن نیز که اجاق گاز آشپزخانه اش هنوز روشن بود به تنهایی زندگی می کرد. همچنین آثار ضرب و شتم روی جنازه به چشم نخورد و برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت.