آرشیو یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۸۵، شماره ۱۱۶۲
ورزش
۱۰

دردسر تازه بارسلونا؛ احتمال کناره گیری از سوپرکاپ اسپانیا

بارسلونا، قهرمان فصل گذشته لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا در حالی این فصل را شروع خواهد کرد که به دلیل فشردگی برنامه ها با تداخل بازی ها روبرو شده است. بارسلونا از دوشنبه همین هفته تمرین های آماده سازی خود را برای فصل جدید شروع خواهد کرد.

تمرین های بارسلونا در حالی شروع خواهد شد که نه نفر از بازیکنان این تیم که در جام جهانی حاضر بودند، در روزهای آینده به اردوی تیم شان خواهند پیوست. بارسلونا در شروع ماه آگوست تمرین های فشرده خود را در کاتالان به پایان خواهد برد. رونالدینیو و یارانش طی روزهای اول تا سیزدهم این ماه در امریکا اردو خواهند زد. پس از این اردو در روزهای هفدهم و بیستم آگوست برابر اسپانیول تیم همشهری خود دیدار سوپر کاپ اسپانیا را برگزار می کنند.

شانزدهم آگوست هم اسپانیا باید در دیداری دوستانه به میدان برود که به همین دلیل برخی از بازیکنان بارسا نمی توانند این تیم را در این دو بازی همراهی کنند.

بگیریستین، مدیر ورزشی بارسلونا درباره تداخل برنامه ها گفت: «اگر این برنامه ها به همین صورت بماند ما در سوپر کاپ حاضر نخواهیم شد.» گفتنی است بایرن مونیخ روز بیست ودوم آگوست در ورزشگاه نیوکمپ میهمان بارسلونا خواهد بود.

روز بیست و پنج آگوست هم در دیداری تمام اسپانیایی بارسلونا و سویا برگزار کننده دیدار سوپر کاپ اروپا خواهند بود. بارسلونا قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپاست و سویا نیز در جام یوفا قهرمان شده است. این دیدار در موناکو برگزار خواهد شد.