آرشیو یکشنبه ۱ امرداد ۱۳۸۵، شماره ۱۰۱۲
ورزش
۸

ورزش جهان

کاناوارو: خوشحالم به رئال آمدم

گروه ورزش – فابیو کاناوارو و امرسون برای کمک به فابیو کاپلو به رئال مادرید رفتند.

فابیو کاناوارو در این باره گفت: دوشنبه به مادرید سفر می کنم تا به این تیم صاحب نام بپیوندم. بسیار خوشحالم که به این تیم می روم و از یوونتوس و هوادارانش متشکرم و برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم.

مسکو نامزد میزبانی المپیک 2016

گروه ورزش – شهردار مسکو گفت: «رسما پیشنهاد خود را برای میزبانی 2016 به مسوولان کمیته ملی المپیک داده ایم. ما شانس بیشتری نسبت به مادرید و رم برای میزبانی 2016 داریم. این بار قصد نداریم مثل المپیک 2012 که از لندن شکست خوردیم ببازیم.»

آتوری: سرمربی برزیل نمی شوم

گروه ورزش – پس از حذف برزیل از رقابت های 2006 آلمان، کارلوس آلبرتو پریه را از سرمربی گری این تیم استعفا داد. یکی از گزینه های فدراسیون برزیل برای سرمربیگری تیم این کشور پائولو آتوری چهل و نه ساله است که در گفت وگو با رادیو برزیل گفت: «نمی توانم این پست مهم را قبول کنم.» او که تا به حال دو بار با دو تیم مختلف قهرمان جام لیبرتادورس شده است از ابتدای تابستان سال جاری سرمربیگری تیم کاشیما ژاپن را به عهده گرفته است. او دلیل رد کردن این پست مهم را تمرکز خود بر روی تیم جدیدش دانست.

نیستلروی در منچستر ماندنی شد

گروه ورزش – سرآلکس فرگوسن مربی شیاطین سرخ در مورد نیستلروی گفت: «ما پیشنهاد 15میلیون پوندی به مسوولان رئال مادرید داده ایم که آنها قبول نکردند.

ما نیز نیستلروی را ارزان نمی فروشیم. او مهاجمی است که می تواند در یک فصل حداقل 20 گل به ثمر برساند و راه را برای حضور دوباره نیستلروی در منچستریونایتد باز کند.»

پریه را در آفریقای جنوبی

گروه ورزش – کارلوس آلبرتو پریه را از پیشنهاد سرمربیگری میزبان جام جهانی 2010 خبر داد و گفت: «بسیار خوشحالم و مایه افتخار من است که بتوانم پس از مذاکره با مقامات فوتبال آفریقای جنوبی این پست را قبول کنم.» پریه را در سال 94 توانست چهارمین قهرمانی طلایی پوشان برزیل را به دست آورد.