آرشیو سه‌شنبه ۳ امرداد ۱۳۸۵، شماره ۵۹۲۱
شهرستان ها
۶

بازدید خبرنگاران از توانمندیهای شهر مهاجران

اراک- خبرنگار رسالت:

به همت مسئولان شرکت عمران شهر جدید مهاجران، تور یک روزه ای با حضور خبرنگاران با هدف آشنایی با قسمت های مختلف و قابلیت ها و توانمندی های و پتانسیل این شهر برگزار شد.

حسن رجبی مدیر روابط عمومی شرکت پتروشیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به این مطلب که بیش از دو هزار خانوار در این شهر ساکن هستند، گفت: از سال 71 تاکنون به دلیل نبود متولیان امور فرهنگی در شهر جدید مهاجران این شرکت با برگزاری کلاسهای مختلف آموزشی و ایجاد فضاهای ورزشی و تفریحی توانسته است در غنی سازی اوقات فراغت اهالی گامهای موثری بردارد که در این زمینه به موفقیت های چشمگیر از جمله کسب مقام قهرمانی استان در مسابقات دو و میدانی دست یافته اند.

مهندس سعید بیرامعلی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مهاجران نیز در گفتگو با خبرنگاران کم کردن معضلات شهری اراک مانند حاشیه نشینی را از اهداف تشکیل این شهر جدید اعلام کرد. وی افق جمعیتی این شهر را 60 هزار نفر اعلام نمود و افزود: تاکنون 28 درصد از این امر تحقق یافته است. وی از انجام پروژه های خدماتی، رفاهی در این شهر خبر داد و گفت: پروژه خدماتی و رفاهی مهر با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال انجام است. وی همچنین در پایان مشکل عمده شهر مهاجران را کمبود جمعیت عنوان کرد و گفت: در صورت استقرار جمعیت پیش بینی شده و نیز انتصاب شهردار در روزهای آتی بسیاری از معضلات مرتفع می شود. وی همچنین از استقرار نمایندگی سازمان ها و ارگان های مختلف در این شهر خبر دادو گفت: تاکنون شرکت گاز، مخابرات، اداره برق و... در این شهر مستقر شده اند.