آرشیو یکشنبه ۲۲ امرداد ۱۳۸۵، شماره ۱۱۸۵
اخبار اقتصادی
۱۰

اولین باشگاه آب اسکی کشور افتتاح می شود

گروه اقتصادی: پس از 6 سال، اسکی روی آب و ط گ ضکض ظفضذ در کشور زنده می شود.

سه شنبه 24 مردادماه و با حضور قهرمان سه دوره المپیک و جهان در رشته اسکی روی آب، اولین باشگاه ورزشی ورزش های آبی، اسکی روی آب و ط گ ضکض ظفضذ، در نزدیکی فرودگاه امام خمینی (ره) راه اندازی و افتتاح می شود.

شهریار شهیر برزگر، مدیر عامل باشگاه ورزشی آب اسکی فشافویه با اعلام این خبر مهمترین دلایل راه اندازی این باشگاه ورزشی را علایق شخصی و گسترش رشته ورزشی فراموش شده اسکی روی آب و معرفی رشته ورزشی جدید ط گ ضکض ظفضذ در ایران اعلام کرد. او با اشاره به اینکه برای راه اندازی و ساخت باشگاه آب اسکی فشافویه، تاکنون بیش از 5 \ 1 میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده ایم اظهار داشت: هنوز هزینه های دیگری برای راه اندازی و تکمیل نهایی مجموعه ورزشی آب اسکی لازم است.

شهیربرزگر در پاسخ به اینکه «میزان استقبال از این رشته ورزشی در کشور را چگونه پیش بینی می کنید?» گفت: بطور حتم در سال اول فعالیت این باشگاه، به دلیل تعداد کم قایق ها، پاسخگوی تمام علاقه مندان این رشته ورزشی نخواهیم بود.

او در مورد میزان درآمدزایی از پروژه باشگاه آب اسکی فشافویه، که سایر ورزش های آبی را هم پوشش می دهد تاکید کرد: این طرح به هیچ عنوان توجیه اقتصادی ندارد و صرفا به دلیل علاقه شخصی و توسعه این رشته ورزشی در کشور انجام شده است