آرشیو پنجشنبه ۲‌شهریور ۱۳۸۵، شماره ۴۰۶۷
سیاسی
۲

پیام رهبر معظم انقلاب به همایش سالانه مسئولان بسیج دانشگاهی کشور

مهر: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به همایش سالانه مسئولین بسیج دانشگاهی کشور صادر کردند:

ایشان در پیام خود بسیجی بودن را به میدان آوردن همه توانایی های خود در راه آرمان های نظام اسلامی دانستند.

متن پیام مقام معظم رهبری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دانشجویان بسیجی عزیز

به یکایک شما درود می فرستم و توفیق و ثبات قدم و بالندگی شما را از خداوند متعال مسالت می کنم. تشکل دانشجویان در زیر نام بسیج، گستره پهناور و پیچیدگی و چندجانبگی این نام پرافتخار و پرآوازه را به نمایش می گذارد. بسیجی بودن، به میدان آوردن همه توانایی های خود در راه آرمان های نظام اسلامی است. به تکاپوی امیدوارانه و هدفدار و سلوک مؤمنانه و رو به کمال است.

این ویژگی ها آنگاه که در دانشگاه و در قالب یک مجموعه دانشجویی ظهور می کند، پیشگامی و نوآوری و دلیری در میدان علم و سیاست و دینداری و خدمت را با خود به همراه می آورد.

دانشجویان بسیجی باید خود را با این معیار بسنجند و تلاش مجاهدت آمیز در راه هدف های والا را هر روز بیشتر کنند. گذر زمان، صحت امیدواری های گذشته را به اثبات رسانده است.

نظام اسلامی در عرصه های گوناگون، قابلیت و ظرفیت عظیم خود را نشان داده و رویش و طراوت و بالندگی خود را به نمایش درآورده است. سخن نو و همت صادقانه و پیام امیدبخش ملت ایران، تا دوردست ها شناخته شده و افق های تازه ای را در برابر چشم ملت ها پدید آورده است.

در کانون این اشعه تابناک، جوانان مؤمن و پر تلاش و پاک سیرت ما قرار دارند. این کانون را روز به روز وسیع تر و درخشان تر کنید. خداوند یار و مددکار شما باد.

والسلام علیکم و رحمة الله

سید علی خامنه ای

1/شهریور/85