آرشیو چهارشنبه ۱۵‌شهریور ۱۳۸۵، شماره ۱۲۰۵
مقالات
۱۰

دو هزار و 308 هکتار جنگل کاری در استان اصفهان

24 شهرستان اصفهان از دو هزار و 308 هکتار جنگل کاری بهره مند می شوند.

به گزارش ستاد اطلاع رسانی اردوهای هجرت بسیج سازندگی، سرهنگ «غلامحسین دوست محمدی» رییس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان ضمن بیان این مطلب، گفت: این اقدام در راستای توافقات سازمان بسیج سازندگی با سازمان منابع طبیعی انجام می شود.

دوست محمدی اضافه کرد: جمع آوری هشت نوع بذر در تمامی شهرستان های این استان نیز توسط برادران و خواهران بسیجی در حال انجام است.

وی افزود: همچنین بنا بر این توافقات و با اقدامات کارشناسی انجام شده بیابان زدایی از چهار هزار و 500 هکتار بیابان های استان اصفهان انجام می شود.

دوست محمدی انجام این اقدامات را در ادامه اردوهای هجرت عنوان و خاطرنشان کرد: در این اردوها در استان اصفهان ساخت 60 واحد مسکونی بین 50 تا 100 متر برای محرومین این استان و با همکاری کمیته امداد انجام می شود.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان از انجام کار بازسازی 124 مدرسه در استان اصفهان و در قالب اردوهای هجرت خبر داد و اظهار داشت: علاوه بر این 107 مدرسه مراحل پایانی بازسازی را طی کرده است و کار بازسازی 47 مدرسه نیز آغاز شده است که مجموعا تا پایان فصل تابستان بازسازی و بهسازی 278 مدرسه در استان اصفهان به اتمام خواهد رسید.

دوست محمدی در پایان خاطرنشان کرد: در تازه ترین اقدام انجام شده توسط جوانان و دانش آموزان اصفهانی 33 واحد مسکونی برای مددجویان این استان احداث می شود که از هفته گذشته ساخت چند واحد مسکونی آغاز شده است.

شماره تماس ستاد: 2266143022661431