نقد فیلم «تقاطع» به کارگردانی ابوالحسن داوودی، هیولای خفته در شهر
نوشتن و صحبت کردن درباره فیلم هایی مثل «تقاطع» سخت است و آسان. سخت، چون موجودیت احترام برانگیز آن، نقد کردن و اشکال گرفتن را مشکل می کند و آسان، چون بحث کردن پیرامون مباحث مطرح شده و دیدگاه های فیلم را راحت و ارزشمند می کند. متاسفانه، دراین بیابان برهوت سینمای ایران، تماشا کردن فیلم «تقاطع» مانند رسیدن لب های عطشناک به جرعه ای آب است. آنقدر دراین چندسال اخیر، فیلم هایی مثل هم نمایش داده شده اند که کمی نوآوری سنجیده و قاعده مند می تواند موجبات بزرگی و ماندگاری یک فیلم را فراهم آورد. به طوری که همین نوع آثار، اگر در شرایط ایده آل و اوج کیفی سینما ظهور کنند، این همه داغ نیستند. نکته ای که درباره آخرین ساخته «ابوالحسن داوودی» صادق است.
شما میتوانید به یکی از روشهای زیر مشترک شوید:
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامهها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارتهای بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارتهای اعتباری بینالمللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکانپذیر است.
- دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت میگیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمیکند.
- حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران میشود.
- پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانههای چاپی و دیجیتال را به کاربر نمیدهد.