آرشیو پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۸۵، شماره ۱۱۰۴
بورس - شرکت ها
۱۱

آموکسی سیلین های جدید وارد بازار شدند

داروسازی فارابی می گوید: سه محصول دارویی جدید از مشتقات داروی آموکسی سیلین برای اولین بار در کشور تولید و به بازار عرضه شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت داروسازی فارابی، در راستای تحقق برنامه های راهبردی این شرکت و به منظور توسعه و تکمیل سبد محصولات دارویی همچنین با هدف تسهیل درمان بیماران، شرکت داروسازی فارابی اقدام به فرمولاسیون، تولید و عرضه سه محصول جدید از مشتقات آموکسی سیلین با نام های قرص جویدنی فاراموکس (Faramox)ا250میلیگرمی و سوسپانسیون های فاراموکس بی دی (Faramox BDا)ا200 و 400میلیگرمی نموده است.

محصول قرص جویدنی فاراموکس 250میلیگرمی جایگزین مناسبی برای کپسول های آموکسی سیلین 250میلیگرمی است که برای برخی کودکان یا نوجوانان که نسبت به بلع کپسول مشکل داشته یا به پوکه ژلاتینی آن حساس می باشند تجویز می شود.

همچنین سوسپانسیون های فاراموکس بی دی شکل دارویی جدید سوسپانسیون های آموکسی سیلین می باشند و به صورت دو بار در روز (هر 12ساعت) مصرف می شوند که علاوه بر افزایش دقت در مصرف به موقع دارو، مشکلات مربوط به مصرف این دارو به ویژه در زمان های استراحت شبانگاهی کودکان بیمار و یا حضور در مدرسه و... را نیز برطرف می کنند.

شرکت داروسازی فارابی یکی از مجتمع داروسازی کشور در زمینه تولید انواع فرآورده های دارویی آنتی بیوتیک خوراکی است که سالانه بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون عدد کپسول، سیصد و شصت میلیون عدد قرص و چهل و پنج میلیون شیشه سوسپانسیون آنتی بیوتیک تولید و در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کند.