آرشیو شنبه ۱۸ آذر ۱۳۸۵، شماره ۱۸۶۸۵
حوادث
۱۵

گرفتاری دو مقنی، چندین خودرو و سرنشینان آنها دریک چاه

تبریز- خبرنگار کیهان:

یک چاه، 2 مقنی و چندین خودرو و سرنشینان آنها را در بزرگراه شهید کسایی تبریز گرفتار کرد. در این حادثه یک نفر کشته و یک نفر مجروح شدند.

انوشیروان کرمانی نژاد معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تبریز ضمن اعلام این مطلب گفت: وقوع حادثه سقوط مقنی ها در یک چاه و سپس کنجکاوی خودروها و نیز بی احتیاطی های بعدی در شعاع مربوط به حادثه، موجب این حوادث شد.

وی افزود: «ساعت 40/12 ظهر دیروز، دو مقنی در زیر آوارهای یک چاه قنات در ضلع جنوبی اتوبان سقوط کرده و مدفون شده بودند که با حضور آتش نشانان ایستگاه یک مرکز (خاقانی)، بعد از دو ساعت تلاش، به طور معجزه آسایی از عمق 25 متری زمین زنده و سالم بیرون آورده شدند.

در همین حال، دو خودروی پیکان و نیسان، در باند شمالی اتوبان برای تماشای حادثه چاه توقف کرده بودند که یک دستگاه تریلر با کمپرسی بشدت برخورد کرد و موجب سقوط کمپرسی بر روی این دو خودروی پارک شده که سرنشینان آن به سرچاه رفته بودند شد که طی آن، راننده کمپرسی جان خود را از دست داد و یکی از سرنشینان پیکان، به نام «نجیبه 50 ساله نیز، بشدت مجروح شد.

متعاقب این دو حادثه و در نزدیکی آن، سرعت بالای خودروها، موجب تصادف 4 خودروی پیکان وانت، اتوبوس بنز، بونکر ماک و پیکان سواری با یکدیگر شد که پیکان وانت، آتش گرفته و تنها مصدوم حادثه، به بیمارستان منتقل شد.