آرشیو چهارشنبه ۶ دی ۱۳۸۵، شماره ۱۸۷۰۱
اخبار ورزشی
۱۳

رواج شایعه و تکذیب حاشیه ها را از باشگاه استقلال دور کنید

سرویس ورزشی-

گویا قرار نیست که حاشیه های ورزش دست از سر باشگاه استقلال بردارد.

بعد از جدایی دکتر قریب مدتی طول کشید تا هیات مدیره باشگاه مدیر عامل جدیدی را برای استقلال تعیین کند.

این روزها نیز در حالی که باشگاه استقلال از وزارت رفاه منتزع و مجددا به سازمان تربیت بدنی برگشت داده شده است، باز هم حاشیه ها به سراغ این باشگاه آمده اند.

نجف نژاد که هنوز مدت زیادی نیست در این باشگاه مشغول به کار شده و می خواست که با رمز و راز باشگاهداری آشنا شود، با تغییر سرپرستی باشگاه از رفاه به سازمان دچار چالش شده و به قهر باشگاه را ترک کرده است.

این موضوع باعث شده تا حرف و حدیث ها در این باره افزایش پیدا کند و هر کس به ظن خود اخبار متناقضی را بر سر زبانها بیندازد.

آخرین خبر حاکی از مدیرعاملی امیدوار رضایی است.

خبرگزاری فارس دیروز خبر داد که مدیریت باشگاه استقلال دراختیار امیدوار رضایی قرار گرفته است. این خبرگزاری یادآور شده که رضایی برای مختل نشدن امور از صبح روز دوشنبه با حضور در باشگاه امور را در دست گرفته است.

به گزارش فارس، امیدوار رضایی که اتفاقا روز گذشته هم با علی آبادی و کیومرث هاشمی درباره مدیریت استقلال جلسه ای داشته، در مصاحبه ای تلویزیونی هم اعلام کرده که به زودی در هیئت مدیره باشگاه تغییراتی حاصل می آید و در پی آن مدیرعامل نیز تغییر می کند.

از سوی دیگر خبرگزاری فوتبال ایران در گفتگویی با امیدوار رضایی اعلام کرده است، که مدیرعامل شدن من شایعه است و چیزی در این مورد نشنیده ام.

وی گفته است که در حال حاضر مسئولان سازمان تربیت بدنی در حال بررسی های لازم هستند تا اعضای هیات مدیره را انتخاب کنند.

وی تاکید کرد: نبود ثبات مدیریتی به طور حتم مشکل ساز است ولی امیدوارم مسئولان سازمان تربیت بدنی در شرایط فعلی وضعیت باشگاه را سر و سامان بدهند تا استقلال روند موفقیت آمیز خود را طی کند.

امیدوار رضایی تصمیم دارد برای رفع نگرانی بازیکنان در یکی از جلسات تمرینی استقلال شرکت کند و این اطمینان را به بازیکنان بدهد که تغییرات مدیریتی، در نحوه آماده سازی و روند تیم تاثیری نخواهد گذاشت. رئیس هیئت مدیره استقلال به احتمال زیاد در تمرینات امروز با بازیکنان این جلسه را برگزار خواهد کرد.