آرشیو شنبه ۹ دی ۱۳۸۵، شماره ۱۱۴۱
نگاه سوم
۲۴
جعبه جادویی

جشنواره سینمایی از قربان تا غدیر در سیما/ ابراهیم خلیل الله در شبکه دو سیما

به گفته مدیر تامین برنامه شبکه دو سیما، جشنواره فیلم های سینمایی از قربان تا غدیر شبکه دو سیما با پخش 8 فیلم جدید طی بیش از دو هفته به روی آنتن می رود.

هاشم رضایت از فیلم های حادثه ای «قطار مرگ»، «روح»، «داستان پلیس یک» با بازی جکی جان طی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه خبر داد. فیلم سینمایی «زورو» در قالب دو قسمت طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه (13 و 14 دی ماه) از شبکه دو سیما پخش می شود. همچنین سینمایی «باجه تلفن» برای نخستین بار جمعه (15 دی ماه) ساعت 18 به روی آنتن می رود. هاشم رضایت در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این که جشنواره در سال جاری با تغییرات اساسی نسبت به سال های گذشته و از هشتم لغایت بیست و دوم دی ماه پخش می شود، اظهار کرد: در طول سال مردم پخش برخی فیلم ها را درخواست کرده اند که همه درخواست ها را جمع کردیم و از این میان 9 فیلم بیشترین آمار را به خود اختصاص دادند. این 9 فیلم در کنار 8 فیلم جدید طی جشنواره از قربان تا غدیر به روی آنتن خواهند رفت.

وی از پخش فیلم سینمایی «ابراهیم خلیل ا...» امروز ساعت 20 و 45دقیقه و در حالی که این فیلم همچنان اکران می شود، خبر داد.

به گفته مدیر تامین برنامه شبکه دو سیما، این شبکه شنبه بعد از خبر 22 و 30 همچنین فیلم سینمایی «تفنگدار» را به روی آنتن می برد.

مدیر تامین برنامه شبکه دو سیما با اشاره به فیلم کمدی - تخیلی، «شوالیه سیاه»، اظهار کرد: «این فیلم برای دومین بار شنبه 16دی ماه بعد از خبر 22 و 30 به روی آنتن می رود. همچنین شبکه دو سیما در شب عید غدیر قسمت دوم فیلم «داستان پلیس یک» را پخش خواهد کرد.

این شبکه همچنین دوشنبه شب و در عید غدیر خم، دو فیلم جدید «دیدار» و «اختلاف بزرگ» را به روی آنتن می برد. هاشم رضایت از پخش فیلم جدید «پدر من یک قهرمان است» در روز 19 دی ماه خبر داد. به گفته وی، شبکه دو، چهارشنبه (20 دی ماه) فیلم ایرانی «ساحره» و پنج شنبه «لاله های آتشین» را پخش می کند.