آرشیو سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۳۸۵، شماره ۳۶۱
اخبار شرکت ها
۱۰

اختصاص 51 ریال سودبه ازای هر سهم سرمایه گذاری صنعت بیمه در پایان سال مالی رخ داد

شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت در پایان سال مالی منتهی به 31 شهریور امسال به ازای هر سهم مبلغ 51 ریال سود کنار گذاشت.

به گزارش خبرنگار ما، این شرکت طی ارایه صورت های مالی حسابرسی شده اعلام کرد: «شرکت در دوره یاد شده مبلغ 57 میلیارد و 919 میلیون ریال درآمد حاصل از سرمایه گذاری ها کسب کرد که پس از کسر هزینه های اداری، عمومی و زیان کاهش ارزش سرمایه گذاری ها و اضافه شدن خالص سایر درآمدهای عملیاتی، سود عملیاتی شرکت مبلغ 38 میلیارد و 805 میلیون ریال اعلام شد.»

همچنین از این رقم هزینه های مالی نیز کسر شد و پس از اضافه شدن سایر درآمدهای غیرعملیاتی، سود خالص شرکت مبلغ 38 میلیارد و 174 میلیون ریال محاسبه شد. به این ترتیب شرکت به ازای هر سهم سال مالی منتهی به 31 شهریور امسال مبلغ 51 ریال سود اختصاص داد.

در همین حال به سود خالص شرکت، سود انباشته ابتدای سال مالی اضافه شد و پس از کسر تعدیلات سنواتی مبلغ 43 میلیارد و 65 میلیون ریال به عنوان سود قابل تخصیص در حساب های شرکت منظور شد.

در عین حال از این رقم، اندوخته قانونی و سود سهام پیشنهادی کسر شد و در نهایت مبلغ سه میلیارد و 657 میلیون ریال بهعنوان سود انباشته در پایان سال مالی در حساب های شرکت ثبت شد.

موسسه حسابرسی سپاهان تراز نیز طی اطلاعیه گزارش حسابرسی خود اعلام کرد: «حسابرسی این موسسه براساس استانداردهای حسابرسی و به صورت مطلوب انجام شده است.»