آرشیو یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۸۵، شماره ۱۱۴۷
مسکن و عمران
۳۰

میلاد نور متری12تا30 میلیون

الهام علاقه بندان

مجتمع تجاری میلاد نور در بلوار پاکنژاد میدان صنعت، شهرک غرب واقع شده است. این مجتمع، از نظر بزرگی و حجم رفت وآمد تبدیل به یکی از مراکز اصلی خرید و فروش شده است.

مجمتع تجاری میلاد نور در سال 1378 افتتاح شده و بیش از 326 باب مغازه در آن وجود دارد. از این نظر و تنوع خدماتی که در این مجتمع ارائه می شود میلاد نور یکی از بزرگ ترین مراکز تجاری پایتخت محسوب می شود.

این مجتمع قطب جذب جمعیت است. حدودا 5هزار نفر بازدیدکننده در روزهای عادی و 14 هزار بازدیدکننده در روزهای تعطیل از این مجتمع تجاری بازدید می کنند همچنین نزدیک به 1100 فروشنده و خدمه در میلاد نور فعالیت می کنند. در این مجتمع کلیه فعالیت های داخلی از طرف هیات مدیره برنامه ریزی و توسط نیروهای خاص اطلاع رسانی و بازرسان که هر یک زیر نظر مدیران خاص فعالیت می کنند کنترل و هدایت می شود. مجتمع تجاری میلاد نور به لحاظ گستردگی بورس فروش پوشاک و طلا و جواهرات از سایر مجتمع های تجاری گران تر است.

مجتمع تجاری میلاد نور دارای 8طبقه بوده و هر طبقه قیمت های خاص خود را دارد.

طبقه هم کف اول از متری 12 تا 20میلیون تومان، هم کف اصلی (دوم) از متری 25 تا 30میلیون تومان، طبقه اول از متری 20 تا 30میلیون تومان، طبقه دوم بین 15 تا 25میلیون تومان، طبقه سوم بین 15 تا 25میلیون تومان، طبقه چهارم از 12 تا 20میلیون تومان و طبقه پنجم بین 10 تا 15میلیون تومان است. بالاترین طبقه مجتمع در حال راه اندازی است و تا سال آینده راه اندازی می شود.

بنابر گفته مشاوران املاک منطقه عوامل مختلفی از جمله متراژ، موقعیت، بر مغازه، نزدیک بودن به پله برقی، طبقه و... در قیمت های مغازه در مجتمع میلاد نور تاثیرگذار هستند.

همچنین با توجه به سودآوری بسیار این مجتمع فروشندگان تمایل کمتری به فروش مغازه خود دارند به طوری که بنا به گفته یکی از مشاوران املاک هم اکنون 2سال است که در طبقه هم کف، معامله ای صورت نگرفته است. همچنین اجاره یک مغازه 20متری ماهانه بین 5/4 تا 5میلیون تومان است.