آرشیو شنبه ۳۰ دی ۱۳۸۵، شماره ۱۸۷۱۹
اخبار ورزشی
۱۳

بخشی از ورزشگاه تختی به باشگاه استقلال واگذار می شود

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان تربیت بدنی در جمع اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال، اعلام کرد: بخشی از ورزشگاه تختی در ایام مبارک دهه فجر به باشگاه استقلال تحویل خواهد شد.

در نشست هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال که به ریاست مهندس علی آبادی رئیس مجمع باشگاه و به منظور معرفی مسعود زریبافان و محمد حسین قریب دو عضو جدید هیات مدیره برگزار شد، رئیس سازمان تربیت بدنی ضمن قدردانی از تلاشهای اعضای هیات مدیره، حمایت خود را از برنامه های اعضا به منظور حضوری قدرتمند در لیگ برتر و جام باشگاههای آسیا اعلام کرد.

مهندس علی آبادی در این نشست بر استقلال مالی و درآمدسازی باشگاه استقلال تاکید کرد و گفت: ما به دنبال تعریف ردیف بودجه مستقلی برای دو باشگاه استقلال و پیروزی در هیات دولت هستیم تا این دو باشگاه به لحاظ مالی روی پای خود ایستاده و مسائل و مشکلات مالی شان حل شود.

مهندس علی آبادی همچنین به هیات مدیره باشگاه استقلال اختیار داد تا با جذب منابع مالی لازم از محل بند ب، بخشی از مشکلات مالی موجود را حل کنند. به گفته علی آبادی باشگاه استقلال به هر میزان که موفق به جذب منابع مالی شود، 30 درصد منابع جذب شده از محل بند ب را دریافت خواهد کرد.