آرشیو سه‌شنبه ۱ اسفند ۱۳۸۵، شماره ۳۵۷۶
صفحه آخر
۲۴

نمایش آثار احصایی در روسیه

نمایشگاهی از آثار نقاشیخط «محمد احصایی» به همراه 4 هنرمند برجسته جهان اسلام، سال آینده در مسکو و سن پترزبورگ برپا می شود.

محمد احصایی با اعلام این خبر به فارس گفت: «این نمایشگاه سال آینده در یکی از حوزه های شهر مسکو و سن پترزبورگ برگزار خواهد شد که از من هم برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده است.»

وی درباره اعضای شرکت کننده در این نمایشگاه گفت: «به احتمال قوی، هنرمندانی از کشورهای سوریه، ترکیه، مصر و اردن در این نمایشگاه حضور دارند که آثار خود را در زمینه نقاشیخط به نمایش خواهند گذاشت.»

احصایی با بیان این که گفته شده است به هر هنرمند 2 سالن برای ارائه آثارش اختصاص خواهد یافت، افزود: «با توجه به فضایی که در اختیار ما قرار خواهد گرفت، آثار نقاشیخط و ذکر تصویری کلمه «لا اله الا الله» را به طور مجزا در 2 سالن ارائه خواهم کرد.

وی با بیان این که زمان و مکان دقیق برگزاری این نمایشگاه هنوز اعلام نشده است، تاکید کرد: «این برای نخستین بار است که نمایشگاهی از آثار هنرمندان جهان اسلام در مسکو برپا می شود.

این هنرمند در ادامه درباره فعالیت های خود ادامه داد: «تلاش می کنم در نمایشگاه بهار ایرانی نیز که سال آینده برگزار خواهد شد، حضور داشته باشم و تا آن زمان، آثار جدیدی را برای نمایش در این نمایشگاه آماده خواهم کرد.»