آرشیو دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۸۵، شماره ۴۰۴
صفحه آخر
۲۴
پازل

برگزاری فینال بازی های کامپیوتری در کشور فرانسه/ایرانی ها آ ماده شوند

مرحله نهایی جام جهانی بازی های کامپیوتری (Electronic Sport World Cup) در ژوییه سال 2007 میلادی در کشور فرانسه برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع ماشین های اداری ایران (مادیران) مسابقات ESWC توسط یک شرکت مستقل خصوصی فرانسوی طراحی و مدیریت می شود و از سال 1999 به طور تخصصی در زمینه سازمان دهی مسابقات بازی های کامپیوتری و توسعه تکنولوژی های مربوط به بازی های تحت شبکه فعالیت می کند.

این گزارش حاکی است; در ایران مراحل مقدماتی این مسابقات در بهمن ماه امسال توسط شرکت مادیران به عنوان نماینده انحصاری مسابقات ESWC برگزار شد و شرکت کنندگان در گیم نت های - Warcraft III - Trackmania Nations 6 Pro Evolution Soccer به رقابت پرداختند، این در حالیست که نفرات منتخب این مرحله در مسابقات نهایی که به صورت متمرکز در سراسر کشور از امروز تا 13 اسفندماه سال جاری برگزار می شود به رقابت خواهند پرداخت، همچنین در این مسابقات نفرات برتر علاوه بر دریافت جوایز، طبق توافق به عمل آمده با ESWC جهت شرکت در مسابقات فینال به کشور فرانسه با هزینه شرکت مادیران اعزام خواهند شد.این گزارش می افزاید; مسابقات 2007 ESWC در شش رشته

Konami) ©(6 - Pro Evolution Soccer1

Valve Software) ©(1.6 - Counter- Strike2

Valve Software) ©Women (1.6 - Counter- Strike3

- Warcraft III: the Frozen4 Blizzard Entertainment) ©Throne (

Nadeo) ©- Trackmania Nations ESWC (5

ID Software) ©(4 - Quake6

برگزار خواهد شد.

که مسابقات مقدماتی در ایران از میان بازی های فوق سه بازی، Warcraft Trackmania، 6 Pro Evolution Soccer که دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز است، برگزار خواهد شد.

این گزارش می افزاید; فرانسوی این مسابقات، با هدف راه اندازی یک لیگ جهانی بازی های کامپیوتری و ایجاد ارتباط میان کشورها، این مسابقات را همه ساله اجرا می کند به طوری که در آخرین دوره این بازی ها در سال 2006 بیش از 800 نفر شرکت کننده از 50 کشور جهان در فرانسه به رقابت پرداختند و مهارت و توانایی های خود را در بازی های کامپیوتری مختلف به نمایش گذاشتند.

بنابراین با توجه به رشد کمی و کیفی شرکت کنندگان ایرانی در دوره های گذشته، پیش بینی می شود که این منتخبان در سال 2007 عملکرد درخشان تر و موفق تری را در مسابقات داشته باشند.

مسابقات نهایی بازی های کامپیوتری در تالار حرکت، واقع در ابتدای بزرگراه کردستان توسط شرکت مادیران برگزار می شود.تماشای مسابقات برای تمامی علاقه مندان رایگان است.