آرشیو پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۸۵، شماره ۱۸۷۵۷
اخبار ورزشی
۱۳

سپاهان اصفهان 2الاتحاد سوریه یک سپاهان لیگ قهرمانان را با پیروزی آغاز کرد

تیم فوتبال سپاهان اصفهان، در نخستین بازی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم الاتحاد سوریه به برتری 2 بر یک دست یافت.

نماینده ایران از ساعت 15 دیروز در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان، به مصاف نماینده سوریه رفت و در پایان حریف خود را با نتیجه 2 بر یک مغلوب کرد.

نیمه اول این بازی در شرایطی آغاز شد که تیم فوتبال سپاهان با حمایت بیش از 20 هزار تماشاگر شروع هجومی داشت و چند حمله را روی دروازه حریف انجام داد اما برخلاف جریان بازی این تیم فوتبال الاتحاد بود که در دقیقه 12 توسط اناس ساری به گل برتری دست پیدا کرد.

پس از این گل سپاهان بر میزان حملات خود افزود و موفق شد در دقیقه 20 توسط سیدمهدی سیدصالحی به گل تساوی دست پیدا کند. این مهاجم در دقیقه 30 نیز کرنر ارسالی را با ضربه سر به دومین گل سپاهان تبدیل کرد و دقایقی بعد سومین گل خود و سپاهان را وارد دروازه حریف کرد که کمک داور آن را آفساید اعلام کرد.

در نیمه دوم دو تیم بازی متعادل تری را با چاشنی احتیاط در دستور کار قرار دادند که همین امر باعث شد توپی از خط دروازه ها عبور نکند و تیم فوتبال سپاهان در اولین دیدار خود به برتری دست پیدا کند.

سعد کمیل از کویت که قضاوت این بازی را برعهده داشت به میثم سلیمانی از سپاهان اخطار داد.

تیم فوتبال سپاهان باید در دومین دیدار خود در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا روز اول فروردین در عربستان به مصاف تیم فوتبال الشباب این کشور برود.