آرشیو چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۸۶، شماره ۶۱۲۹
شهرستان ها
۲۰

استاندار آذربایجان غربی: عقب ماندگی در برخی شهرهای آذربایجان غربی زیاد است

استاندار آذربایجان غربی گفت: به رغم تلاش های فراوان عقب ماندگی در برخی شهرهای این استان زیاد است.

رحیم قربانی در جلسه شورای فنی آذربایجان غربی افزود: وضعیت برخی شهرها در شان این استان نیست و باید در سال جاری با همدلی و پشتکار مسئولان و کارکنان دستگاه های مربوطه، مشکلات موجود برطرف شود. وی گفت: تقویت نظم اجتماعی، آموزش وظایف شهروندی، جلوگیری از ساخت و سازهای بی رویه، رعایت و رسیدگی به نظافت عمومی از جمله مواردی هستند که بااجرای آنها می توان جلوی خراب شدن چهره شهرهای این استان را گرفت.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به شروع دور جدید فعالیت شوراهای اسلامی گفت: اعضای دور سوم شوراها با تعامل و تقویت همکاری و با انتخاب شهرداری کارآمد و سختکوش، راه های نیل به اهداف موردنظر را هموار سازند.

قربانی افزود: از زمان انتخاب اعضای سومین دوره شوراهای اسلامی 70ساعت جلسه با آنان برگزار شده که علاوه برارائه راهکارهای مناسب و عملیاتی برای عمران شهری، تحقق شعارهای انتخاباتی منتخبین را خواستار شده ایم.

وی با اشاره به لزوم برنامه ریزی برای ارتقای خدمات و عمران شهری گفت: اعضای جدید شوراها باید طبق وعده های داده شده به مردم و برنامه چهارساله و براساس سیاست های دولت، برنامه عمران شهری را تهیه و تنظیم نمایند. معاون عمرانی استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری گفت: خدمت به مردم بخصوص طبقه محروم از جمله راه های تحقق اتحاد ملی و در جهت برنامه های عدالت محوری دولت نهم است که باید با جدیت مورد نظر مسئولان اجرایی استان قرار گیرد.محمدباقر عفتی داریانی، رعایت اصول فنی و بهینه سازی طرح های عمرانی را امری لازم و ضروری دانست