آرشیو پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۶، شماره ۳۶۲۸
اجتماعی
۴

فرماندهان انتظامی استان ها به عنوان دبیران ستادمبارزه با مواد مخدر منصوب شدند/در گفت وگو با «ایران» اعلام شد

گروه اجتماعی اسماعیل احمدی مقدم، دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر و فرمانده نیروی انتظامی کشور، دبیران ستاد استانی مبارزه باموادمخدر را برکنار و فرماندهان انتظامی استان ها را به عنوان جانشین آنها انتخاب کرد.

یک منبع آگاه در ستاد مبارزه با مواد مخدر دراین باره به خبرنگار ما گفت: باتوجه به تغییرات در راس مدیریت ستاد مبارزه با مواد مخدر، احمدی مقدم دبیر جدید این ستاد، همه دبیران استانی این ستاد را تغییر داده و فرماندهان نیروی انتظامی استان ها را با حفظ سمت به عنوان دبیران استانی برگزیده است.این منبع آگاه با اشاره به شوراهای استانی گفت: در هر استان برای هماهنگی امور، شورای هماهنگی تشکیل شده است که استاندار ریاست این شورا را برعهده دارد. دراین شوراها دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز به عنوان دبیر شورا انتخاب می شود. بدین ترتیب فرماندهان ناحیه های استانی نیروی انتظامی به عنوان دبیر ستاد مبارزه با موادمخدر و دبیر شوراهای استانی انتخاب شده اند که انتظار می رود در امور استانی هماهنگی بسیاری به وجود آید.

وی تاکید کرد: این موضوع به طور رسمی اعلام نشده اما ستادهای استانی مبارزه با موادمخدر سراسر کشور برای این تغییر و تحولات آماده می شوند.همچنین یکی از مسئولان سازمان بهزیستی که نخواست نامش فاش شود با اشاره به این که در آستانه جمع آوری معتادان پرخطر قرار داریم، گفت: به سازمان بهزیستی اطلاع دادند که همه دبیران ستاد مبارزه با موادمخدر استان ها در یک زمان تغییر کرده و باید در آینده با دبیران جدید ستادهای استانی کارکرد.