آرشیو پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۶، شماره ۱۸۷۹۱
اخبار ورزشی
۱۳

مرحله نیمه نهایی رقابت های جام یوفا کار سخت وردربرمن وتقابل دیدنی اسپانیولی ها

دور برگشت از مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام یوفا امشب در حالی آغاز می شود که وردربرمن تنها باکسب برتری بیش از 3 گل مقابل اسپانیول می تواند فینالیست شود.

وردربرمن که در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام یوفا با نتیجه 3 بر صفر مغلوب اسپانیول شده است در بازی برگشت که در ورزشگاه ورز شهر برمن برگزار می شود تنها با کسب برتری بیش از 3 گل می تواند راهی دیدار نهایی شود. ماموریتی دشوار که تحقق آن تا اندازه زیادی دشوار و غیرممکن است . بی شک شاگردان توماس شاف که در بوندس لیگا با 69 گل زده بهترین خط حمله را دارند با اتکا به توان بازیکنانی چون میروسلاو کلوزه، هوگو آلمیدا و دیه گو، شبی سخت را برای خط دفاعی اسپانیول رقم خواهند زد.

در دیگر بازی این مرحله سویا در خانه پذیرای دیگر تیم اسپانیایی حاضر در مسابقات جام یوفا اوساسونا خواهد بود. سویا نیز همچون وردربرمن بازی رفت را به حریف خود واگذار کرده و در بازی برگشت به کسب برتری می اندیشد. مدافع عنوان قهرمانی جام یوفا با تحمل شکست یک بر صفر مقابل اوساسونا در آستانه حذف از این رقابت ها قرار گرفته و تنها کسب برتری در بازی امشب این تیم را راهی دیدار نهایی خواهد کرد. جواد نکونام بازیکن ملی پوش تیم فوتبال کشورمان و باشگاه اوساسونا چنانچه در این دیدار برای تیمش به میدان رود نخستین بازیکن ایرانی لقب خواهد گرفت که در نیمه نهایی رقابتهای جام یوفا به میدان رفته است.