آرشیو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۶، شماره ۲۳۹۰۲
شهرستان ها
۸

دادستان مانه و سملقان خواستار نظارت برفعالیت مسافرکش های شخصی شد

مانه و سملقان خبرنگار اطلاعات: دادستان مانه و سملقان گفت: سیستم حمل ونقل عمومی مسافرکشهای شخصی بین شهری و هدایت آنها در شهرستان نیاز به کنترل و هماهنگی دارد.

وی گفت: مسافرکش های شخصی جایگاه قانونی ندارند، آنها پدیده ای هستند که براساس نیاز جامعه بوجود آمده اند و تا به حال برای ساماندهی آنها جلساتی با هدف تعیین تکلیف مسافرکشهای شخصی برگزار شده است که به دلیل توجه نکردن به این امر، طبق گزارشهای رسیده و پیگیری در این باره مشخص شده است مسافرکشهای شخصی خودسرانه اقدام به افزایش کرایه بین شهری کرده اند.

حجت الاسلام براتی زاده افزود: با هماهنگی نیروی انتظامی و فرمانداری مانه و سملقان مقرر شد مسافرکش های شخصی به طور دقیق کنترل شوند زیرا این نکته بسیار حائز اهمیت است که فعالیت چنین مسافرکشهایی در مجموع قانونی نیست که به همین خاطر نظارتی برنحوه قیمت گذاری کرایه بین شهری و درون شهری نشده است. دادستان مانه و سملقان درباره نحوه برخورد با متخلفان و مسافرکشهای شخصی گفت: در حال حاضر نیروی انتظامی کاملا دقیق و بطور جدی با این مساله برخورد و موضوع را کنترل می کند.

وی یادآور شد: عدم کنترل و نظارت دقیق برخدمات عمومی بین شهری موجب نگرانی مردم و عامل افزایش کرایه شده که لازم است در این زمینه نظارت دقیق انجام گیرد تا مسافران با امنیت و آرامش خاطر به مقصد موردنظر مسافرت کنند.

خواندن اصل فایل

ساخته شده توسط روزنامه اطلاعات