آرشیو سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۶، شماره ۱۸۷۹۵
اخبار ورزشی
۱۳

رئال با شکست سویا به صدر جدول نزدیک شد نبرد سنتی ماتادورها برای قهرمانی لالیگا

تیم فوتبال رئال مادرید با غلبه بر سویا هفته سی و سوم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های اسپانیا را با صعود به رده دوم جدول رده بندی به اتمام رساند.

هفته سی و سوم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های اسپانیا در حالی به اتمام رسید که تیم رئال مادرید توانست با کسب برتری 3 بر 2 مقابل سویا یک گام دیگر به صدر جدول نزدیک تر شده و اختلاف 2 امتیازی خود را با بارسلونا حفظ کند.

این تیم که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با حمایت تماشاگرانش پذیرای سویا بود برابر شاگردان خوان ده راموس دو نیمه متفاوت را به نمایش گذاشت. نیمه نخست ضعیف و سردرگم و نیمه دوم طوفانی و غیرقابل مهار. نتیجه بازی ضعیف نیمه نخست برتری یک بر صفر تیم مهمان بود که با تک گل دقیقه 39 انزو مارسکا محقق شد.

اما در نیمه دوم رئال که آهنگ تهاجمی خود را تعویض گوتی با رائول تغییر داده بود در دقیقه 59 توسط رودفان نیستلروی بازی را به تساوی کشاند. گوتی که سازنده گل نخست بود در دقیقه 78 پاسی طلایی را برای روبینیو ارسال کرد و این بازیکن برزیلی به راحتی دروازه پالوپ را برای بار دوم گشود.

رئال دست از حمله نکشید و بازهم به گل رسید. در دقیقه 81 رودفان نیستلروی با فرصت طلبی دروازه پالوپ را گشود که ثانیه ای قبل به سختی شوت راموس را مهار کرده بود. تلاش سویا برای جبران نتیجه تنها یکبار به ثمر نشست و ارنست چوانتن در دقیقه 90 توانست با شوتی غیرقابل مهار دروازه رئال را گشوده و اختلاف را به یک گل رساند.

¤ نتایج دیدارهای هفته سی و سوم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های اسپانیا لالیگا به شرح زیر است:

رئال زاراگوزا صفر- ریسینگ سانتاندر صفر

ویارئال یک- سلتاویگو صفر

رکرتیوو اوئلوا صفر- آتلتیک بیلبائو صفر

رئال مایورکا 3- اوساسونا یک

لوانته 2- خیمناستیک صفر

رئال بتیس صفر- ختافه 2

اسپانیول 2- آتلتیکومادرید یک

رئال مادرید 3- سویا 2