آرشیو یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۸۶، شماره ۳۶۴۸
صفحه آخر
۲۴

شروع خوب برای دزدان کارائیب

«دزدان دریایی کارائیب: در انتهای دنیا» ساخته گور وربینسکی در 2 روز نخست نمایش در سطح جهان حدود 58 میلیون دلار فروخت.

به گزارش مهر، مارک زورادی، رئیس بخش بازاریابی و توزیع شرکت والت دیسنی پیکچرز گفت: از این رقم 17 میلیون دلار مربوط به نمایش آخر شب جدیدترین ماجرای کاپیتان جک اسپار و در روز پنجشنبه در آمریکاست؛ 12‎/1 میلیون دلار هم از فروش فیلم در 13 کشور از چهارشنبه تا پنجشنبه حاصل شده و 29 میلیون دلار به گشایش اکران سومین «دزدان دریایی کارائیب» در 39 کشور دیگر مربوط می شود.

به گزارش هالیوود ریپورتز، زورادی با اشاره به فروش چشمگیر فیلم، پیش از آغاز رسمی اکران آن در آمریکای شمالی - که از روز جمعه شروع شده - ابراز امیدواری کرد این موفقیت تا پایان هفته و به نوعی تا پایان تابستان ادامه پیدا کند. «در انتهای دنیا» با بازی جانی دپ، ارلاندو بلوم و کایرا نایتلی از دیروز در 102 کشور دیگر از جمله ژاپن، مکزیک، اسپانیا و برزیل به نمایش درآمده است.

این فیلم از دیروز در 4 هزار و 362 سالن سینما در آمریکا اکران شده که 110 سینما بیشتر از «اسپایدرمن 3» و 200 سینما بیشتر از «شرک سوم» است که هفته گذشته با 122 میلیون دلار فروش رکورد فروش گشایش اکران یک فیلم انیمیشن را جابه جا کرد. دیسنی امیدوار است «در انتهای دنیا» بتواند رکورد فروش گشایش اکران 151‎/1 میلیون دلاری «اسپایدرمن3» را که چند هفته پیش حاصل شد بشکند.