آرشیو سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۳۸۶، شماره ۱۴۰۵
حوادث
۱۹

دستگیری دزد کیف های زنانه در اتوبوس

گروه حوادث: تحقیقات پلیس برای شناسایی شاکیان دختر کیف قاپی که پس از سرقت از یک زن در اتوبوس توسط مردم به دام افتاده است ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ما ظهر یکشنبه دوم اردیبهشت ماه سال جاری زنی پس از اینکه متوجه شد کیفش توسط دختر جوانی در اتوبوس به سرقت رفته است از مردم برای دستگیری وی کمک خواست و این دختر 23 ساله توسط مردم در داخل اتوبوس دستگیر شد. اما اثری از کیف دستی مالباخته نبود. در این میان شاکی مدعی شد 3 میلیون تومان پول از چالوس همراه خود آورده بود تا برای خرید اتومبیل در اختیار پسرش قرار دهد و تمام پول که داخل کیف قرار داشت توسط دختر جوان به سرقت رفته است. در حالی که دختر سارق به انکار نقش داشتن خود در سرقت می پرداخت در کیف او چند گوشی موبایل و کیف کوچک زنانه کشف شد. با شواهد به دست آمده در خصوص نقش این دختر به نام زویا در سرقت کیف زن مسافر تحقیقات وارد مرحله جدیدی شد و وی با پذیرفتن اتهام کیف قاپی به ماموران گفت: من 2 سال پیش از شوهرم جدا شدم و برای گذراندن زندگی ام به سرقت کیف زنان به خصوص در داخل اتوبوس می پرداختم. آن روز هم پس از ربودن کیف این زن کیف را به یکی از دوستانم دادم و او در موقعیت مناسب از اتوبوس خارج شد اما من توسط مسافران به دام افتادم.

در حالی که تحقیقات پلیس برای شناسایی شاکیان این دختر جوان ادامه دارد وی از هرگونه همکاری برای دستگیری همدستانش سر باز می زند و تلاش پلیس برای دستگیری این افراد بی ثمر مانده است.

پایگاه پنجم پلیس آگاهی در تلاش برای تکمیل پرونده این زن کیف قاپ از کسانی که توسط زنی با مشخصات ظاهری زویا در اتوبوس مورد سرقت کیف قرار گرفته اند خواست برای تنظیم شکایت و شناسایی متهم به این مرکز پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.