آرشیو پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۸۶، شماره ۳۶۶۷
صفحه آخر
۲۴

با 2 گل میداودی و رجب زاده تیم ملی «ب» ایران سرگروه شد

گروه ورزشی - دو گلی که میداودی و رجب زاده در نیمه دوم وارد دروازه فلسطین کردند، برای صدرنشینی تیم ملی «ب» ایران در گروه دوم رقابت های فوتبال غرب آسیا کفایت می کرد، هر چند که تیم کشورمان این گل ها را نیز با دشواری فراوان به ثمر رساند.

با این برد تیم ایران از 2 مسابقه خود 4 امتیاز گرفت و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به عراق در صدر گروه ایستاد. تیم ایران در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم دوم گروه اول (متشکل از اردن، لبنان و سوریه) می رود.

در بازی دیروز تیم ایران تغییراتی در ترکیب خود داشت. ایمان مبعلی و شیث رضایی (مصدوم) شانس بازی پیدا نکردند و امیر شاپورزاده عضو باشگاه هانزاروشتوک آلمان هم در دقایق پایانی به میدان آمد. تیم کشورمان در دقایق ابتدایی چندین موقعیت خوب به دست آورد، اما به مرور با فشرده تر شدن لایه دفاعی فلسطینی ها با مشکلات زیادی مواجه شد.

در این میان شوت های راه دور زارع می توانست کارگشا باشد که بدشانسی این هافبک مانع از آن شد.

با این حال در دقیقه 55 میداودی روی یک شوت از زاویه بسته قفل دروازه حریف را گشود و رجب زاده نیز در پی همکاری زیبای بیگ زاده و بادامکی کار را تمام کرد.

میرزاپور هم آمد

کادر فنی تیم های ملی از ابراهیم میرزاپور، دروازه بان سابق تیم ملی، دعوت کرد تا در تمرینات تیم ملی حاضر شود. میرزاپور دیروز عصر خود را به قلعه نویی معرفی و با دیگر ملی پوشان تمرین کرد. بازگشت او و نصرتی به اردوی تیم ملی موجب وجد و شادی همگانی شد.