آرشیو پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۸۶، شماره ۱۴۲۲
ایران
۲

اعتراض به تذکر اقلیت به دولت

سید محمود ابطحی

چند صباحی است که گروهی کمر به هتاکی و اسائه ادب به دولت بسته اند، این افراد با کلمات بی ادبانه و برخوردهای خشن و تذکرات بی مورد به دولتی که وارث گرفتاری های برجا مانده گذشته است هجوم می برند و نارسایی های به وجود آمده توسط خود و دوستان شان را به دولت نسبت می دهند.

از عناصر ساده این مجموعه انتظار می رود تا به جای هتاکی اگر مصلح واقعی هستند، سعی کنند تا دولت را در جهت رفع مشکلات یاری کنند و اگر دست از این روند برندارید، مجبور خواهیم شد تا مطالب شما را به سمع و نظر مردم برسانیم.

ما مجبوریم تا از سوءاستفاده های وسیع از بنگاه های بزرگ اقتصادی که متاسفانه در برخی هنوز ادامه دارد یا ارتباط آشکار و پنهان شما با جاسوس خانه های روباه پیر انگلیس و مراکز جاسوسی غرب یا دست داشتن برخی عناصر در جریانات انفجار دفتر ریاست جمهوری و... پرده برداریم.

در مورد شما مطالب بسیار است اما امید می رود تا دست از توطئه بردارید و به دامن انقلاب بازگردید زیرا حزب الله و نیروهای انقلاب شما را می شناسند و مراقب رفتار شما هستند.

روز سه شنبه تعدادی از اعضای فراکسیون اقلیت به دنبال توصیه های تشکیلاتی مبنی بر فعال شدن، تذکرات دسته جمعی 20 نفری را در دستور قرار دادند تا طرح فعال بودن اقلیت را به نمایش گذارند، اما شاید بتوانند وقت مفید مجلس اصولگرا را بگیرند و روزنامه های زنجیره یی با تیتر درشت بنویسند، 300 تذکر در یک جلسه به دولت، اما ملت بزرگ ایران بدانند که 300 تذکر سهل است، اگر سه هزار تذکر هم باشد دست پخت 20 نفر از اقلیت است که می خواهند فعال بودن خود را به نمایش گذارند.

* متن نطق روز گذشته نماینده خمینی شهر و عضو فراکسیون اصولگرایان