آرشیو یکشنبه ۳ تیر ۱۳۸۶، شماره ۱۴۲۴
ورزشی
۱۶

شرفی، همدانی و یک خارجی در کادر فنی شیرین فراز

فصل آینده اصغر شرفی و ستارهمدانی کنار هم کار می کنند، باور کردنش سخت است اما باور کنید، شرفی، مدیر فنی و همدانی مربی شیرین فراز کرمانشاه در رقابت های فصل آینده خواهند بود. تنها جای سرمربی خالی است. فرمان کریمی، مدیر عامل شیرین فراز در این باره گفت: وضع سرمربی تیم تا 13 تیرماه مشخص می شود.

بی تردید سرمربی خارجی است. در حال حاضر برای آنالیز تیم و همچنین کمک های فکری، مرتضی محصص، کارشناس فوتبال، شیرین فراز را همراهی می کند. کریمی یک خبر خوش دیگر هم داشت: «جشن بزرگ راهیابی شیرین فراز به لیگ برتر، 13 تیرماه برگزار می شود، فهرست نهایی بازیکنان هم همان روز اعلام می شود.» کریمی در گفت و گو با خبرگزاری فوتبال از سیاستش برای آوردن مربی خارجی پرده برداشت: «با سرمربی بزرگی در حال مذاکره هستیم. به او گفته ایم که باید در کنار مربیان داخلی کارش را شروع کند. تصمیم داریم از دانش مربیان خارجی به سود مربیان داخلی استفاده کنیم. ستار همدانی یکی از مربیانی است که حضورش به عنوان یکی از اعضای کادر فنی درکنار ما قطعی شده. متاسفانه شایعات زیادی برای تیم ما می سازند. آخرین شایعه حضور صمد مرفاوی در شیرین فراز است. مرفاوی مربی خوب و قابل احترامی است، اما به هیچ وجه برای هدایت تیم ما مطرح نیست و تاکنون یک جمله هم با او حرف نزده ایم.»

از خریدهای تابستانی نماینده کرمانشاه در لیگ برتر می توان به داریوش یزدانی اشاره کرد. او برای دو سال 240 میلیون تومان می گیرد.