آرشیو یکشنبه ۳۱ تیر ۱۳۸۶، شماره ۶۲۰۱
شهرستان ها
۱۶

اخبار حوادث استان مرکزی

دستگیری اعضای باند فعال شرکت های غیرقانونی هرمی در اراک

سرهنگ احمدی رئیس پلیس اطلاعات امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در پی اجرای طرح برخورد با متخلفان نظام اقتصادی و فعالان شرکت های هرمی، 6 نفر از اعضای فعال این شرکت ها شناسایی و دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: با شکایت تعدادی از اعضای این شرکت ها، پس از یک هفته تحقیق و بررسی در این خصوص 6 نفر از اعضای فعال شرکت های گلدکوئیست و سحر سبز که اقدام به عضوگیری و تشکیل جلسات می کردند شناسایی و دستگیر و به دست قانون سپرده شدند.

اعدام یکی از متجاوزان به عنف و اراذل و اوباش در اراک

یکی از اراذل و اوباش و متجاوز به عنف به هویت م.م 45 ساله که با جعل عناوین مختلف از جمله عوامل اطلاعاتی و امنیتی و سوءاستفاده از آن عنوان ها و ارتکاب جرایم متعدد از قبیل سرقت، زنا و... در شهر اراک که سبب جریحه دار شدن عفت عمومی گردیده بود در محوطه زندان مرکزی اراک با حضور مسئولان قضائی به دار مجازات آویخته شد.

وقوع 3 تصادف، 3 کشته و 5 زخمی برجا گذاشت

بر اثر وقوع یک فقره تصادف در محور ساوه - همدان بین یک دستگاه خودروی پژو آردی با عابر پیاده، عابر بر اثر شدت جراحات فوت می کند. کارشناسان علت سانحه را بی توجهی و عدم توجه به جلو از سوی راننده خودرو اعلام کردند.

در سانحه دوم در روستای پل آباد ساوه، 2 دستگاه وانت به شدت باهم برخورد می کنند که در اثر این تصادف یک نفر کشته و 5 نفر مجروح شدند. علت تصادف انحراف به چپ یکی از وانت ها اعلام شده است.

همچنین براثر برخورد یک دستگاه پیکان با موتورسیکلت در محور دلیجان - محلات نیز راکب موتور سوار در دم فوت می کند.

دستگیری سارق مسلح و کشف یک قبضه سلاح

در پی اطلاعات واصله مردمی مبنی بر فعالیت یک باند سرقت مسلحانه به احشام و خودرو به سرکردگی فردی به هویت معلوم ساکن بروجرد که در چند روستای بخش مرکزی اقدام به سرقت نموده اند، توسط تیم عملیات ویژه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، افراد مسلح شناسایی و دستگیر شدند.دستگیر شدگان به 15 فقره سرقت مسلحانه اعتراف نمودند.