چگونه فیلم های ملال آورمان را به تریلر های هیچکاکی تبدیل کنیم)2(: قتل بیرون از پرده سینما
4- دیالوگ هیچ معنایی ندارد
در صحنه های پرگفت وگو، حواس یکی از شخصیت ها حتما باید به خاطر حضور مساله، نکته یا شیء خاصی پرت شود. در نتیجه بدون آنکه بقیه خبر دار شوند چشم های او می تواند به سمتی منحرف شوند. این راه مناسب و فکر شده یی است تا تماشاگر را درگیر و وارد دنیای مخفی شخصیت تان بکنید. هیچکاک می گفت: «آدم ها عموما تصورات و تفکرات و عقاید درونی شان را برای کسی بیان نمی کنند. دیالوگ ها شاید تا اندازه یی ناچیز و سخیف و بی اهمیت جلوه کنند، اما این چشم ها هستند که نیازها و خواسته ها یا تفکرات را بر همه آشکار می کنند.» تمرکز هر صحنه نباید روی گفت وگو های شخصیت ها باشد، تدبیر دیگری در پیش بگیرید. از گفت وگو تنها زمانی استفاده کنید که واقعا چاره دیگری نداشته باشید.
شما میتوانید به یکی از روشهای زیر مشترک شوید:
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامهها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارتهای بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارتهای اعتباری بینالمللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکانپذیر است.
- دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت میگیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمیکند.
- حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران میشود.
- پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانههای چاپی و دیجیتال را به کاربر نمیدهد.