آرشیو دوشنبه ۸ امرداد ۱۳۸۶، شماره ۱۴۵۴
صفحه آخر
۲۰

پیدا و پنهان

لیست های انحرافی در دستور کار مجلس: دیروز در راهروهای مجلس چند تن از اعضای اصلی فراکسیون اصولگرایان به طور جداگانه اقدام به انتشار اسامی پنج تن مرضی الاطراف جبهه اصولگرایان کردند.گفته می شود این لیست انحرافی بوده و اصولگرایان به منظور انحراف افکار عمومی و مطبوعات اقدام به انتشار اسامی غیرواقعی می کنند. تقوی، ولایتی، ابوترابی و آشتیانی و آیت الله خوشوقت لیست جدیدی است که از سوی اصولگرایان انتشار می یابد. پیش از این «فارس» و «بازتاب» هم اقدام به انتشار اسامی کرده بودند که واقعی بودن آنها جای شبهه است.

قاچاق شکیل بنزین: قاچاق معکوس بنزین خبر تازه یی نیست اما شنیده ها حاکی است به تازگی این قاچاق به صورت فانتزی انجام می شود. شنیدیم که در جنوب ایران از جمله بندرعباس بنزین هایی در حلب های زیبای 20 لیتری بسته بندی شده و به شکلی کاملا شکیل به فروش می رسد. گفته می شود عمده این بنزین ها از عمان به ایران می آید و با قیمت 350 تا 400 تومان عرضه می شود. ظاهرا استقبال از این سوخت های قاچاق قابل توجه بوده است.

استخدام پسر وزیر انگلیسی در تلویزیون ایران: استخدام پسر وزیر انگلیسی در شبکه ایرانی «پرس تی وی» جنجال آفرین شد. در خبرها آمده است جاناتان بین پسر هیلاری بین وزیر محیط زیست کشور بریتانیا است که برای شبکه انگلیسی زبان بیست و چهار ساعته ایرانی برای شغل گویندگی آزمون داده است.شنیده ها از موافقت ایرانیان با استخدام وی حکایت دارد. قرار است جاناتان در یکی از دفاتر این تلویزیون در غرب لندن و در برنامه جوانان «پرس تی وی» مشغول به کار شود.

استقبال شبنامه های استانی از خاتمی:همزمان با سفر «سید محمد خاتمی» رئیس جمهور سابق به کاشان تعداد زیادی شبنامه علیه وی در برخی مساجد کاشان توزیع شد.این در حالی است که تصاویر و بیلبوردهایی که به مناسبت سفر رئیس جمهور سابق نصب شده بود، توسط مرد ناشناسی مورد تخریب قرار گرفت.گفته می شود تخریب خاتمی به خاطر محبوبیت و استقبال پرشور شهرهای مختلف و تاثیرگذاری او در انتخابات های پیش رو صورت می گیرد. پیش از این نیز هنگام سفر سید محمد خاتمی به شیراز، شبنامه هایی علیه وی توزیع شده بود.