درباره «نقاشی روی چوب»: مشق شب آقای برگمان
چهره سینماگر «اینگمار ارنست برگمان» همیشه شفاف تر از چهره تئاتری او بوده است. دو دلیل را برای این نکته می توان در نظر داشت یکی پیوند مفهوم تکثر با رسانه سینما است که باعث می شود که یک اثر سینمایی امکان بیشتری برای خوانده شدن داشته باشد و نکته دیگر مربوط به دیدگاه های تئاتری برگمان است. در قرن بیستم بیشتر آن نام هایی در معنای تئاتر مطرح شدند که رویه یی تجربی در پیش گرفتند و در فکر انداختن طرحی دیگر بودند. از همین رو نام هایی همچون «گردون گریک»، «مایرهولد»، «برشت»، «پیتر بروک»، «گروتفسکی»، «پیتر شومان»، «تادئوس کانتور» و... به عنوان چهره های برتر رسانه تئاتر مورد بررسی و خوانش قرار می گیرند. اما
شما میتوانید به یکی از روشهای زیر مشترک شوید:
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامهها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارتهای بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارتهای اعتباری بینالمللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکانپذیر است.
- دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت میگیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمیکند.
- حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران میشود.
- پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانههای چاپی و دیجیتال را به کاربر نمیدهد.