آرشیو یکشنبه ۱۱‌شهریور ۱۳۸۶، شماره ۱۸۸۸۸
حوادث
۱۵

دستگیری توزیع کننده گوشت الاغ در رستوران های نیشابور

فرمانده منطقه انتظامی نیشابورگفت: فردی که گوشت الاغ دربرخی قصابی ها و رستوران های تابعه بخش زبرخان توزیع می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

عباس خباز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار داشت: درپی دریافت گزارشهایی مبنی بر اینکه گوشت ارائه شده توسط برخی رستورانهای بین راهی و شهرهای اقماری نیشابور در زبرخان بسیار شور و دارای مزه ای خاص است تحقیقات اولیه برای مشخص شدن علت این امر توسط کارشناسان ذی ربط و ماموران انتظامی آغاز شد.

وی اظهار داشت: پس از تحقیقات صورت گرفته مشخص شد گوشت عرضه شده توسط رستوران های مورد اشاره، گوشت الاغ بوده و از آنجا که گوشت الاغ شیرین تر از گوشت دام هایی نظیر گوسفند و گاو است، مالکان اماکن یاد شده با هدف فریب ذائقه مشتریان خود، مبادرت به استفاده بیشتر از نمک در غذاهای خود می کرده اند که همین امر موجب نارضایتی و اعتراض مشتریان شده است.

خباز یادآور شد: با ادامه تحقیقات اطلاعاتی و پلیسی روشن شد که گوشت های مورد نیاز رستوران های مزبور توسط فردی به نام حسن. م تامین می شده که پس ازانجام عملیات کمین، فرد مزبور درحالی که به توزیع و فروش گوشت الاغ مشغول بود، توسط پلیس دستگیر شد.

خباز ادامه داد: متهم در بازجویی های صورت گرفته اعتراف کرده است که به دلیل داشتن مشکلات اقتصادی در طول یک سال و نیم گذشته با دریافت مبالغی از مالکان برخی رستوران ها و قصابی های منطقه، اقدام به خریداری تعدادی الاغ و قاطر از بازار احشام و فروش گوشت آنها می کرده است.

فرمانده انتظامی نیشابور یادآور شد: در بازرسی از منزل این فرد سودجو، 100کیلوگرم گوشت الاغ تازه از یخچال وی کشف شده است.