آرشیو پنجشنبه ۲۲‌شهریور ۱۳۸۶، شماره ۳۷۳۶
اجتماعی
۴

یک مقام مسئول آموزش وپرورش خبرداد: توزیع بن 80هزارتومانی فرهنگیان

•معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت نیروی انسانی

آموزش و پرورش از توزیع 80 هزار تومان بن کالامیان

حدود یک میلیون و100هزارفرهنگی کشورازاول مهرماه خبرداد

• اعطای وام قرض الحسنه 600 هزار تومانی به بیش از

20 درصد فرهنگیان کشور از اول شهریور آغاز شده

است.این وام به اولویت فرهنگیان نیازمندی که تقاضای

اعطای وام کرده یا بکنند، از سوی سازمان های آموزش و

پرورش استان ها به مدارس داده شده و از طریق مدارس

به فرهنگیان متقاضی وام، واگذار می شود

گروه اجتماعی - معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت نیروی انسانی آموزش و پرورش از توزیع 80 هزار تومان بن کالامیان حدود یک میلیون و 100 هزار فرهنگی کشور از اول مهر ماه خبر داد.

محمدرضا محدث خراسانی در گفت وگو با ایسنا ضمن اعلام این خبر به آغاز اعطای وام قرض الحسنه 600 هزار تومانی از اول شهریور به بیش از 20 درصد فرهنگیان کشور اشاره کرد و گفت: این وام به اولویت فرهنگیان نیازمندی که تقاضای اعطای وام کرده یا بکنند، از سوی سازمان های آموزش و پرورش استان ها به مدارس داده شده و از طریق مدارس به فرهنگیان متقاضی وام، واگذار می شود.

وی در ادامه از تشکیل کمیته رفاهی و اقتصادی فرهنگیان در همه استان های کشور خبر داد و تاکید کرد: یکی از اقدام ها و برنامه های جدی این کمیته، ساماندهی نیروی انسانی است که در این زمینه اطلاعات جامعی از سایر استان ها به کمیته رفاهی فرهنگیان در وزارت آموزش و پرورش اعلام می شود.

محدث خراسانی در این راستا به تشکیل شورای عالی اقتصاد آموزش و پرورش با حضور برخی نمایندگان مسئولان اقتصادی کشور اشاره و اظهار کرد: جلسات این شورا با دریافت گزارشات منظم از کمیته های رفاهی فرهنگیان در سراسر کشور و در حضور وزیر آموزش و پرورش تشکیل و از این طریق به چالش های اقتصادی آموزش و پرورش و مشکلات رفاهی فرهنگیان رسیدگی می شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت نیروی انسانی آموزش و پرورش همچنین از برگزاری همایش بین المللی اقتصاد آموزش و پرورش در آبان ماه سال جاری با مشارکت آیسسکو خبر داد و افزود: این همایش با هدف بررسی وضعیت اقتصادی آموزش و پرورش کشورهای اسلامی همجوار برگزار می شود که مهلت ارسال مقالات نیز تا پایان شهریور ماه جاری است.