آرشیو دوشنبه ۲ مهر ۱۳۸۶، شماره ۶۲۵۲
شهرستان ها
۲۰

اخبار حوادث استان مرکزی

بی احتیاطی راننده پاترول سبب مرگ دو نفر شد

تصادف بین یک دستگاه پاترول با موتورسیکلت سبب مرگ راکب موتورسوار شد.

در پی تماس با مرکز فوریت های پلیس 110 شهرستان دلیجان مبنی بر اینکه یک موتورسیکلت سوار در روستای سینه غان از توابع این شهرستان تصادف کرده است، بلافاصله ماموران به محل حادثه مراجعه کردند و مشاهده کردند براثر این تصادف هردو راکب موتورسوار به هویت بهرام و اسکندر به شدت مجروح و به علت شدت جراحات وارده فوت نموده اند. کارشناسان راهنمایی و رانندگی علت این حادثه را بی احتیاطی راننده پاترول به علت انحراف به چپ نسبت به موتورسیکلت اعلام کردند.

کشف 37 طاقه پارچه خارجی قاچاق از یک دستگاه خودروی پراید

به دنبال اجرای طرح مهار و کنترل خودروهای عبوری در شهرستان ساوه، ماموران کلانتری 19 شهرستان اراک به یک خودروی پراید مشکوک و به آن دستور ایست دادند که راننده خودروی پراید به ایست مامورین توجهی نکرد و بلافاصله با اجرای طرح مهار ماموران ضمن شلیک چند تیر هوایی موفق شدند خودروی مذکور را متوقف و در بازرسی از آن تعداد 37 طاقه پارچه خارجی قاچاق را کشف نموده و متهم به همراه اجناس مکشوفه تحویل مراجع قضائی گردید.

کشف 33 دستگاه ماهواره در سطح استان مرکزی

سرهنگ احمدی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در راستای طرح جمع آوری تجهیزات ماهواره و ارتقای امنیت اجتماعی در سطح این استان، ماموران انتظامی و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان موفق شدند 33 دستگاه تجهیزات ماهواره ای را کشف و تحویل مراجع قضائی دهند.

وی اضافه کرد: از این تعداد ماهواره 3 دستگاه مربوط به شهرستان تفرش، 3 دستگاه مربوط به شهرستان آشتیان، 18 دستگاه مربوط به شهرستان دلیجان، 3 دستگاه مربوط به شهرستان محلات و 6 دستگاه مربوط به شهر اراک می باشد.

کشف 36 قبضه سلاح جنگی و شکاری حاصل اجرای طرح رعد 3 در استان مرکزی

سرهنگ احمدی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در راستای اجرای طرح رعد 3 در این استان 36 قبضه سلاح جنگی و شکاری کشف شد.وی اضافه کرد: بیشترین سلاح ها در نقاط جرم خیز که بیشترین سابقه درگیری مسلحانه و نزاع را در سطح استان مرکزی داشته است کشف شده و حدود نیمی از آن در سطح شهرستان اراک به دست آمده است.