آرشیو سه‌شنبه ۳ مهر ۱۳۸۶، شماره ۱۵۰۰
ورزشی
۱۷

در هفته چهارم لالیگا اسپانیا / نوار پیروزی های رئال قطع شد

نوار پیروزی های متوالی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا در هفته چهارم لالیگا اسپانیا قطع شد.

این تیم بعد از اینکه با سه برد پیاپی گوی سبقت را از رقبایی مانند بارسلونا ربود، در دومین شب از هفته چهارم لیگ باشگاهی اسپانیا، در خانه وایادولید تن به تساوی یک - یک داد.

در این بازی برای سفیدپوشان رئالی خاویر ساویولادر دقیقه 87 گل زد. قبل از او پدرو لوپز از وایادولید در دقیقه 71 گل زد.

در دیدارهای دیگر، آتلتیکو مادرید با 4 گل بر رسینگ سانتاندر غلبه کرد. والنسیا نیز دو بر یک از سد رئال بتیس گذشت.

اما سرمربی آلمانی تیم فوتبال رئال مادرید پس از توقف تیمش در خانه وایادولید گفت: مطبوعات، عامل تساوی ما بودند. برند شوستر در نشست خبری پس از این بازی اذعان کرد: بی تردید مربی وایادولید از تاکتیک های ما خبر نداشت و برخی روزنامه ها برای چند روز پیاپی با پیچیده ترین نرم افزار های کامپیوتری تاکتیک های رئال را تحلیل کردند. حریف بسیار ساده تمام آنها را در تمرینات اخیر خود لحاظ کرده بود.

شوستر در ادامه افزود: متاسفانه این تساوی در حکم شکست بود و اصلا از عملکرد شاگردان خود راضی نیستم. به مطبوعات باختیم و این هفته تمام بازیکنان را از مصاحبه منع می کنم. روزنامه های حرفه یی تمام تاکتیک های ما را تحلیل و تقدیم مقامات وایادولید کردند.

شوستر درخصوص عملکرد حریف و چند تن از بازیکنان خود اینچنین گفت: ابدا از بازی حریف متعجب نشدم. ما زحمت زیادی را متحمل شدیم و باید به همین تک امتیاز قانع باشیم. نتوانستم اشنایدر را در بازی داشته باشم چرا که به دلیل مصدومیتی که گریبان او را گرفته بود، نمی توانستم ریسک کنم. درخصوص گوتی هم باید بگویم که چون او جزء بازیکنان کیفی و قابل است، می بایست امثال او را تا پایان بازی در زمین نگه داشت.

سایر نتایج یکشنبه شب:

رئال ساراگوسا 2- اوساسونا یک

ویارئال 2- مورسیا صفر

لوانته یک- آتلتیکو بیلبائو2

ختافه صفر- دپورتیوو لاکرونیا صفر

آلمریا یک- رئال مایورکا یک