آرشیو پنجشنبه ۵ مهر ۱۳۸۶، شماره ۱۵۰۲
بورس و بازار
۱۱

اخبار

بورس در تسخیر پنج شرکت بزرگ

ایسنا: بیش از 80 درصد معاملات بازار سهام کشور روی سهام شرکت های صدر اصل 44 قانون اساسی در حال انجام است که این امر ضربه سنگینی به سهام سایر شرکت های بورسی وارد کرده و آثار اقتصادی نابهنجاری به دنبال دارد. زهرا بهرام نژاد کارشناس بازار سرمایه گفت: ورود پنج شرکت اصل 44 قانون اساسی در بورس باعث شده که در طول 10 ماهه گذشته این شرکت ها بالاترین میزان اثر را در معاملات داشته و چرخ جریان بازار سهام را به حرکت درآورند که این اتفاق نگران کننده و در عین حال قابل توجه در بازار سرمایه کشور است زیرا در بورس بیش از 200 شرکت عضویت داشته ولی بیشتر معاملات بر این پنج شرکت در حال انجام است. وی گفت: این علائم خوبی برای بازار نیست و این امر نشان دهنده دغدغه ها و نگرانی هایی است که در بازار اتفاق می افتد.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.