آرشیو دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۸۶، شماره ۱۸۹۲۳
اخبار کشور
۳

از سوی رئیس جمهور قانون تغییر ساعت رسمی کشور ابلاغ شد

رئیس جمهور قانون تغییر ساعت رسمی کشور را که از تصویب مجلس شورای اسلامی گذشته است، جهت اجرا به دستگاههای اجرایی ابلاغ کرد.

دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور قانون تغییر ساعت رسمی کشور را که مجلس شورای اسلامی تصویب کرده و به تایید شورای نگهبان نیز رسیده است، برای اجرا به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور ابلاغ کرد.

براساس ماده واحده این قانون که در جلسه علنی سی و یکم مرداد امسال به تصویب نمایندگان مجلس رسید، ساعت رسمی کشور هر سال در ساعت 24 روز اول فروردین ماه یک ساعت به جلو کشیده می شود و در ساعت 24 روز سی ام شهریور به حال سابق برگردانده می شود.

شورای اقتصاد یارانه کشاورزی نمی دهد

بنابرهمین گزارش رئیس جمهور قانون مصوب مجلس شورای اسلامی برای حذف یک پاراگراف از قانون بودجه سال 1386 کل کشور را هم ابلاغ کرد.

براساس این پاراگراف نحوه پرداخت هشتصد و شصت میلیارد تومان یارانه نهاده ها و عوامل کشاورزی به کشاورزان منوط به تصویب شورای اقتصاد شده بود که این مسئله موجب ایجاد مشکل در اقدامات وزارت جهاد کشاورزی برای حمایت از فعالیت کشاورزان شده بود.

قانون حذف پاراگراف دوم بند (ه) تبصره 15 قانون بودجه 1386، مصوب مجلس شورای اسلامی، با شماره 111633 از سوی رئیس جمهور به وزارت جهاد کشاورزی و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور ابلاغ شده است.