آرشیو دو‌شنبه ۷ آبان ۱۳۸۶، شماره ۱۵۲۶
ورزش
۱۷

نیمکت تاتنهام به راموس رسید

خوان د راموس با عقد قراردادی چهارساله به عنوان مربی جدید تاتنهام معرفی شد.راموس 53 ساله جانشین مارتین جویلی شد که در روز پنجشنبه از وایت هارت لین اخراج شد. این مربی اسپانیایی هم روز شنبه از مربیگری سویا استعفا داد تا مانولو خیمنس جای او را در سویا بگیرد. راموس پس از پیوستن به تاتنهام گفت:«تاتنهام تیمی است که هر مربی خواهان کار کردن در آن است. این تیم پتانسیل رسیدن به موفقیت های بزرگ را دارد.»گزارش ها حاکی از آن است که دستمزد سالانه راموس در تاتنهام بیش از شش میلیون پوند در سال خواهد بود.راموس اولین تجربه مربیگری اش در تاتنهام را مقابل بلک پول از سری رقابت های جام اتحادیه تجربه خواهد کرد.

راموس که در دو فصل گذشته دو بار سویا را قهرمان جام یوفا کرده فصل گذشته موفق شد این تیم را در رده سوم قرار دهد و آنها را به لیگ قهرمانان برساند. او همچنین قهرمانی در سوپرجام اروپا، جام حذفی اسپانیا و سوپرجام اسپانیا را هم در کارنامه مربیگری اش دارد. راموس در ادامه حرف هایش افزود:«از مسوولان تاتنهام که به من این فرصت را دادند تا در چنین باشگاه بزرگ و باسابقه یی مربیگری کنم ممنون هستم. از زمانی که مربیگری را شروع کردم دوست داشتم در انگلیس مربیگری کنم. اکنون می خواهم به هر نحوی که می توانم لطف مسوولان سویا را جبران کنم. مشتاقانه منتظر دیدن بازیکنان تیم هستم.»

دامین آومولی مدیر ورزشی اسپرز هم در این خصوص گفت:«ورود خوان د خبر خوبی برای تاتنهام است. تجربه و دانش او مطمئنا تاتنهام را به روزهای اوج باز خواهد گرداند.»